Vaken efter första natten med gänget!
Grubblar på om jag ska skriva i min resetråd eller i Nitros festtråd...så det få bli i båda!
När jag landade hos Nitro blev jag genast bjuden på lunch!
Jättegott och trevligt!
Sedan dök börne upp och det blev en guidad tur runt banan.
De sista målen sattes på plats!
Nitro hämtade tjänstefordonet!
Vagnen lastades!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.börne sätter korre på plats!
För att följa länken så måste du registera dig.Det är en mycket vacker bana!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.På gården finns det, förutom Nitro, många andra djur!
börne med en av katterna!
Gosig rackare....katten!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Min bostad för helgen...
För att följa länken så måste du registera dig....och janned:s
För att följa länken så måste du registera dig.Tänk att jag är rädd för spindlar men tycker att denna skalbagge är vacker!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Partytält x 2 sattes upp inför bänkskyttet!
Optimisten Johanna tror att det kommer att blåsa omkull...trots ordentlig förankring!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig."Sothöna"!
För att följa länken så måste du registera dig.Ankisar!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Nitro med vindvimplar!
För att följa länken så måste du registera dig.Sedan dök fler upp!
Tomaz och Kapten Kamin!
Gänget!
För att följa länken så måste du registera dig.Kapten Kamin ser ljuset!
För att följa länken så måste du registera dig.Sedan var det dags för tältresning!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Nitro bidde kissnödig....
För att följa länken så måste du registera dig.Tomaz hade en pistol med sig....och en MYCKET BLÅ väska!
Blev ingen bild på pistolen....
För att följa länken så måste du registera dig.Funderingar inför tältresning igen!
Underligt tält...
Vi som bara tittade på hade jätteskoj!
För att följa länken så måste du registera dig.Tältresning:
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Både jag och börne fotar grilltändningen!
Eller...jag fotar börne som fotar grilltändningen för att vara exakt!
För att följa länken så måste du registera dig.Nitro klipper lite gräs!
Han poserade villigt!
För att följa länken så måste du registera dig.Suveränt god middag!
Jag äter BARA gott denna resa!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Tomaz blandar ALLT med Cola Zero...
Här Whisky och Baileys!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Fru Vedman gillar alla fina selfies som både jag å Tomaz lägger ut på FB!
Så denna "Groupie" tillägnas henne...minus fingret kanske!
För att följa länken så måste du registera dig.Sedan blev det ytterligare en rundtur på banan!
Kul att åka vagn!
För att följa länken så måste du registera dig.Dom tittar å tittar....
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Jag fick en blomma av Kapten Kamin!
För att följa länken så måste du registera dig.Jag!
För att följa länken så måste du registera dig.Solen började sakta sänka sig....
För att följa länken så måste du registera dig.Ett flygplan körde genom månen!
För att följa länken så måste du registera dig.Nu väntar en ny dag!
Blir den bara hälften så kul som gårdagen så räcker det!
Kram på er!