Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Frank69 skrev:Ser ruggit bra ut Leopold! Man kan nog inte begära mycket bättre än det där!
Att tävla med sådan är ju lite farligt... inte mycket att skylla på vid en ev bom...![]()
dano_swe skrev:Nu när jag sett bössan live måste jag säga att den är fenomenalt snygg. Mycket läckrare än på bild. Och då ska man komma ihåg att jag generellt inte är någon vän av laminatstockar.
Tomaz skrev:FrogLube...ge det en chans vet ja..![]()
Tog bara en länk i mängden där FrogLube testas..
För att följa länken så måste du registera dig.
börne skrev:Fan... jag såg dina säckar, trodde det var mina men mina låg i bilen, sen glömde jag fråga vems det var
Leopold skrev:En sak som förtjänar att nämnas vad gäller FTP900. Den har levererat vad jag väntade mig "rakt ur boxen". I 10J såväl som i 16J.
Jag är inte van vid detta (ta i trä..) men inget pillande har behövts. Vet att en del haft problem att få upp den i fulla 16J när man skaffat vapenlicens men inte några problem där heller med mitt exemplar. Bara att skruva upp strypningen i transferporten, gick upp till ca 18 J som max och enkelt att ställa vad jag ville ha.
Enda lilla bekymret har varit detta med att avtrycksvikten var för lätt, dock åtgärdat enkelt med att knipsa av några varv på avtrycksfjädern och göra en ny ögla. Tycker inte det finns någon anledning att gå under 100 g avtrycksvikt på en FT-bössa.
Det där som vissa pysslar med på utrikiska forum med att plocka bort kompensator, friflyta pipan etc... ser det som totalt ointressant när allt lirar så fint som det gör. Jag gillar både vikt och balans som den har i original.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst