Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Hemiboy skrev:Tackar för en mycket trevlig dag. Detta gav mersmak och jag är på banan igen nästa Lördag
janned skrev:Sen har jag upptäckt att skyttejackan gått sönder vid höger ärm, både fram och baksida![]()
Leopold skrev:janned skrev:Sen har jag upptäckt att skyttejackan gått sönder vid höger ärm, både fram och baksida![]()
Du har blivit för stor och stark helt enkelt... får käka mindre gröt i fortsättningen![]()
janned skrev:Ja stor möjligtvis, det ända som växer nu är magen..i färdriktningen..och det är inte gröten![]()
Hemiboy skrev:Riktigt kul när man upptäcker att det faktiskt fungerar.
janned skrev:Ingetför mig imorron, tyvärr...födelsedagskalas
![]()
Men jag har ju tid och träna ändå då jag ännu har semester
börne skrev:janned skrev:Ingetför mig imorron, tyvärr...födelsedagskalas
![]()
Men jag har ju tid och träna ändå då jag ännu har semester
Ok... tror du sa det förra helgen, får se vilka vi blir. Jag drar dit som vanligt i alla fall
börne skrev:AT kollade hur Batis bössa sköt, kan va bra att låta någon annan skjuta nåt skott ibland & höra vad dom anser...
För att följa länken så måste du registera dig.
Jodå... en bra bössa sa AT, träffen till vänster var första för inskjutning, sedan höll han ut & satte fyra kulor i en tight grupp![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Batistuta skrev:idag slutade det med att jag har 30 meter på 4 ställen
börne skrev:Batistuta skrev:idag slutade det med att jag har 30 meter på 4 ställen
Men tanken är väl att byta ut mot ny tejp då du hittat rätt, för det är ju lite galet med 4 st 30 märken![]()
Jag blev inspirerad av janneds höjdratt då det är uppmärkt så som jag gjorde så jag bara härmade hans då det verkade lätt att förstå
Batistuta skrev:Jag tycker det fattas en bild av dig när du sitter och skjuter, tror Johanna hade gillat den
börne skrev:För att följa länken så måste du registera dig.
Johanna skrev:Batistuta skrev:Jag tycker det fattas en bild av dig när du sitter och skjuter, tror Johanna hade gillat denbörne skrev:För att följa länken så måste du registera dig.
Det fanns ju en finfin börne-bild!
Men det var synd att jag inte fick träffa dig, Batistuta!
![]()
![]()
Batistuta skrev:Jodå den bilden är fin, men jag fick börne lite mer avklädd på en bild när han sitter och skjuter. Han såg lite sexig ut faktiskt![]()
Johanna skrev:Batistuta skrev:Jodå den bilden är fin, men jag fick börne lite mer avklädd på en bild när han sitter och skjuter. Han såg lite sexig ut faktiskt![]()
Ujujuj....upp till bevis!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster