Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Beretta skrev:börne skrev:Beretta skrev:Nu har jag också anmält mig.
Ser att du anmält dig två gånger i samma klass, men det fixar vi
Man kan inte vara nykter jämt.
Tomaz skrev:Vilka planerar övernatta på Långasjönäs camping mellan fredag/lördag..?
thorgus skrev:Tomaz skrev:Vilka planerar övernatta på Långasjönäs camping mellan fredag/lördag..?
Jag hade tänkt det, behöver du rumskompis så säg bara till
Tomaz skrev:Tyvärr verkar både danskar och norskar falla ifrån en efter en..
thorgus skrev:Tomaz skrev:Tyvärr verkar både danskar och norskar falla ifrån en efter en..
Eländes elände, har du nån koll på vilka som kommer?
Tomaz skrev:Nä inte säkert men senast idag hoppade även Andy av..
börne skrev:Tomaz skrev:Nä inte säkert men senast idag hoppade även Andy av..
Detta var ju riktigt trist... varför hoppar dom av då? Känns ju trist med ett skandinaviskt mästerskap om vi bara är svenskar
Tomaz skrev:Tyvärr verkar både danskar och norskar falla ifrån en efter en..
thorgus skrev:Tomaz skrev:Vilka planerar övernatta på Långasjönäs camping mellan fredag/lördag..?
Lasse skrev:thorgus skrev:Tomaz skrev:Vilka planerar övernatta på Långasjönäs camping mellan fredag/lördag..?
Jag då?
Tomaz skrev:Laursen kan ju tävla för danmark...och Wessman har ju bott tre år i norge, så det kan ju bli hur skandinaviskt som helst...![]()
Tomaz skrev:För långt bort att åka är väl största anledningen för några...
börne skrev:Tomaz skrev:Laursen kan ju tävla för danmark...och Wessman har ju bott tre år i norge, så det kan ju bli hur skandinaviskt som helst...![]()
Om jag har mat i munnen & snackar så är jag också dansk
Jaja... börjar släppa det lite nu, men det blev lite ledsna miner här hemma. Har messat fram & tillbaks med janned nu & det är bara att köra på som om inget hänt
Tomaz skrev:Jag kan ta med en tjeckisk kolsyredriven sak med aluminiumcylinder som vi kan prova på fredag kväll..ganska tyst, blir bara ett pysljud när man drar avtryckaren bakåt..kaliber 5,0
Tomaz skrev:Jag kan ta med en tjeckisk kolsyredriven sak med aluminiumcylinder som vi kan prova på fredag kväll..ganska tyst, blir bara ett pysljud när man drar avtryckaren bakåt..kaliber 5,0
börne skrev:Tomaz skrev:Jag kan ta med en tjeckisk kolsyredriven sak med aluminiumcylinder som vi kan prova på fredag kväll..ganska tyst, blir bara ett pysljud när man drar avtryckaren bakåt..kaliber 5,0
Kommer ju köra hem mellan fredag & lördag, synd annars skulle jag gärna testa den där "saken"
Kapten Kamin skrev:...och fler kommer...
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster