Ja tackar alla skyttar för en mycket trevlig och givande skyttedag.
Vädret hade inga lovande utsikter... men... det blev 2rejäla byar...
en del duggregn men även en del sol... så vi hade ändå rätt bra tur med vädret trotts prognosen.
Var så bra uppslutning idag att det var knappt att skjutplatserna räckte till...
För att följa länken så måste du registera dig.Jögge förklarar Christian2014 hur en Daystate fungerar:
För att följa länken så måste du registera dig.Dudda stående skytte och Markus sittande:
För att följa länken så måste du registera dig.Markus med sin Cricket, som jag fick provskjuta...

och Christian2014 med sin nya Sako Quad:
För att följa länken så måste du registera dig.Icemancharlie packar upp sina fina vindindikatorer:
För att följa länken så måste du registera dig.Christian2014 & Jögge tränar 100meters skytte:
För att följa länken så måste du registera dig.Spectre skjuter stående på små spinners medan icemancharlie och skjutglad pratar om WM.
För att följa länken så måste du registera dig.Skjutglad provar att skjuta BR med steyr:
För att följa länken så måste du registera dig.Spectre... mera stående skytte... 10j vapen... som också Dudda & jag sköt med... så vi var 3skyttar i 10J klassen... blev lite intern tävling idag...
För att följa länken så måste du registera dig.Och lite grillning förstås...

tuggade så mycket att jag nästan glömde fotta...
För att följa länken så måste du registera dig.skjutglad passade på att ta upp en del intressant om skytte och utveckling av föreningen nu när vi var en del skyttar samlade!
För att följa länken så måste du registera dig.