Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Tomaz skrev:Stuga N01 bokad på Långasjönäs camping...
För att följa länken så måste du registera dig.
thorgus skrev:
Ja. då blir vi grannar, bokade precis N02
Tomaz skrev:thorgus skrev:
Fenomenalt..!
Kapten Kamin skrev:Tomaz skrev:thorgus skrev:
Fenomenalt..!
Är det här det är party!?
Kapten Kamin skrev:Absolut, Börne!
börne skrev:Kul att kidsen hänger med ner
Nitro skrev:Haha, du är rolig du Tomaz. Jo kul om vi kunde vara fler i 10J fjäder.
Tomaz skrev:Nitro skrev:Haha, du är rolig du Tomaz. Jo kul om vi kunde vara fler i 10J fjäder.
Den är ju visserligen i 10J, men ska tävla i 16J klassen i Scandi Open...
börne skrev:Va fan har du gjort Tomaz![]()
Men den kommer ju antagligen att skjuta som en dröm med dig bakom avtryckaren oavsett stil så varför inte skoja till det
Tomaz skrev:9x förstoring blir ju en utmaning att inte kunna avståndsbedöma samt hålla reda på dottar, men får gå på känsla och tur...
börne skrev:Blev lite sugen på att damma av TX200:an nu & köra fjäder 16J... men har inte en aning om hur den går då den bara är inskjuten på 10 meter till 10J inomhusskyttet & har knappt tid att skjuta in den. Får se om det finns tid till det!?
Nitro skrev:Tomaz skrev:Nitro skrev:Haha, du är rolig du Tomaz. Jo kul om vi kunde vara fler i 10J fjäder.
Den är ju visserligen i 10J, men ska tävla i 16J klassen i Scandi Open...
Det var tur det när du kommer med så grym rigg, då kanske man har chans på pallplats i 10J klassen
börne skrev:Tomaz skrev:9x förstoring blir ju en utmaning att inte kunna avståndsbedöma samt hålla reda på dottar, men får gå på känsla och tur...
Har 3-12 på min TX så det blir samma här i så fall... fan jag borde se till att skjuta in den lite, var femte meter tar ju inte så lång tid. Får se vad pojkarna säger imorrn om hur mycket jobb vi har under tävlingsdagen, tanken var att jag skulle fota lite också, det hinner jag inte om jag ska gå två klasser... jaja, får se hur jag gör.
Den är ju för fin för att inte användas... shortstrokad & allt![]()
thorgus skrev:Har ju ingen peeseepee-bössa så för min del blir det bara en klass
Kapten Kamin skrev:Jag kör ännu ett försök med grabbens HW30S i 16J fjäder.
Riktigt kul liten sak att panga med!![]()
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster