Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Tomaz skrev:thorgus skrev:Har ju ingen peeseepee-bössa så för min del blir det bara en klass
Hörru...vi MÅSTE se till att du kan köra pcp också med någon bössa...![]()
Någon som har en PCP över till fjädermeister..?
Tomaz skrev:Kapten Kamin skrev:Jag kör ännu ett försök med grabbens HW30S i 16J fjäder.
Riktigt kul liten sak att panga med!![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Du behöver lite tejp ser jag...![]()
Men du är giftig med den där bössan, i år blir det medalj skaruse...
Kapten Kamin skrev:Tomaz skrev:thorgus skrev:Har ju ingen peeseepee-bössa så för min del blir det bara en klass
7:an kan låna min MPR för ett andravarv. .
Kapten Kamin skrev:Tomaz skrev:thorgus skrev:Har ju ingen peeseepee-bössa så för min del blir det bara en klass
7:an kan låna min MPR för ett andravarv. .
thorgus skrev:Be careful, I may hold you to that promise
börne skrev:Tomaz... vi får se till att skruva bort det där stora fuskiga hjulet på Lucas bössa innan tävlingen, sånt får man inte ha i 16J fjäderklassen tycker jag![]()
Tomaz skrev:Är det ok att tävla i fjäderklassen med en 300s junior som man pimp-moddar med skumgummi som hamster och förhöjning av kindstödet..och som monteras fast med djungelmönstrad tejp...
Och en bugbuster med 9x förstoring..?![]()
Jag kanske inte vinner, men jag ska ha kul i alla fall...och göra mitt bästa för att fälla alla mål...hur svårt kan det va liksom....![]()
sigge63 skrev:Tomaz skrev:Är det ok att tävla i fjäderklassen med en 300s junior som man pimp-moddar med skumgummi som hamster och förhöjning av kindstödet..och som monteras fast med djungelmönstrad tejp...
Och en bugbuster med 9x förstoring..?![]()
Jag kanske inte vinner, men jag ska ha kul i alla fall...och göra mitt bästa för att fälla alla mål...hur svårt kan det va liksom....![]()
![]()
![]()
![]()
börne skrev:2015-09-04 23.07.49 Kent Nilsson MSG Air Arms TX200HC 16,3 J Fjäder
Nu måste jag skjuta in den lite halvdant & fixa en fusklapp för dottarna... får bli till attfjäder igen på söndag, det var fan inte igår
Nitro skrev:Är ni ett helt gäng som ska gå "två" rundor puh?
Nitro skrev:Får fundera en eller två runder. Brukar vara ganska slut efter en 50 runda, men det gäller säkert er andra också, så det är på lika villkor.
janned skrev:Nitro skrev:Får fundera en eller två runder. Brukar vara ganska slut efter en 50 runda, men det gäller säkert er andra också, så det är på lika villkor.
Men här är det "bara" 40 mål på en runda, så de orkar du nog
Deichenpoff skrev:vad är det för högtalare Börne?
skytten68 skrev:Nu är även jag anmäld .
Hoppas bara att min hälsa blir lite bättre än den är just nu, så kommer jag .
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst