Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:Tar med denna lådan med skruv så ska vi väl klara oss. Du ville ju ha längre skruvar till dina klossar janned.
Räcker 100mm?
poho skrev:Jag dyker också upp på lördag men jag är nog inte till någon större nytta.
börne skrev:Lite bilder från dagen då vi förberedde inför tävlingen nästa lördag.
Många pinnar blir det![]()
Första stationen uppmärkt, bara 39 kvar.
poho som fortfarande inte kan skjuta pga gocart olyckan för några veckor sedan skötte mätningen & höll hårt i pappret![]()
janned fixade en ny bro då vi trampade igenom den gamla, han fixade till den med lite antihalk så ni inte ska trilla![]()
Går snabbt att få in måttbandet med skruvdragaren.
Jag hade som vanligt en skruv lös, men snabbt fixat med Dewalten![]()
Ordning & reda![]()
poho fortsatte att mäta.
Lite käk...
Sen på det igen & flytta över mål till trädhyllorna.
Hyllorna märkta så att det bara är att få upp dom på fredag snabbt & enkelt, inget funderande på vilka mål som ska var![]()
Det gick allt från bra till katastrof idagIngen vindkompencering då jag bara höll mitt i här men vindarna snurrade runt som jag vet inte vad, det tog mitt i ibland & ibland höger eller vänster & upp eller ner på 50 meter, man hann inte med i vändningarna. Ingen bra dag för inskjutning alltså. Dock verkar den ta hyfsat där den ska i höjd igen efter att jag justerat farten rätt sedan Onsala.
Larzzon & jag var kvar ett tag & sköt, ska dit imorrn igen & se om vädret kan va lite bättre, det skulle inte blåsa då, hoppas det stämmer så jag kan få klarhet i om den går dit den ska. Samt skjuta in TX200:an igen då den fått sig en hamster, så den lär väl behöva justeras lite.
densvenske skrev:Ser ju kanon ut! Ska se om jag kan hitta lite tid nästa helg så man kan kolla på när nu skjuter.:
thorgus skrev:Ser härligt ut , ses om en vecka
börne skrev:Lite bilder från dagen ...
janned fixade en ny bro då vi trampade igenom den gamla, han fixade till den med lite antihalk så ni inte ska trilla![]()
börne skrev:densvenske skrev:Ser ju kanon ut! Ska se om jag kan hitta lite tid nästa helg så man kan kolla på när nu skjuter.:
Tycker jag du ska göra...
Sen är det ju vanligt skytte framöver den 3:e & framåt tills det blir för kallt så vi flyttar in till 10 meters banan, hoppas dock på att det blir som förra vintern då jag var ute mer eller mindre hela vintern
börne skrev:Batistuta sköt in sin nya AA EV2 köpt av janned.
gubbe skrev:börne skrev:Batistuta sköt in sin nya AA EV2 köpt av janned.
Se där. Ska han/du inte jaga thorgus i fortsättning?
börne skrev: men han behövde ju en bössa till Scandi Open ju
gubbe skrev:börne skrev: men han behövde ju en bössa till Scandi Open ju
Självklart.![]()
Batistuta skrev: Ska bli kul att skjuta pcp igen på tävling men huvudbössan blir hw97 även i fortsättningen.
husis skrev:Grymt bra jobb ni gör grabbar. Ska bli riktigt kul att skjuta lite igen.
Tomaz skrev:Sån här kör dom med i Falun, kanske funkar i Mörrum också...
Blås i luren Börne...![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Tomaz skrev:Blås i luren Börne...![]()
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Captain Beefheart och 1 gäst