Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:Just nu 38 startande & 47 starter föranmälda... kom igen nu, vi måste ju upp i 40 pers![]()
Ni har ju lite drygt 4 timmar på er
martinw skrev:Du har ju inte ens fattat! Man räknar ju inte antal startande på riktigt, man liksom känner ju att det var många fler förr. Om det känns så är det så. Punkt.
poho skrev:För egen del sätter mitt brutna nyckelben stopp för skytte ännu en tid![]()
dano_swe skrev:poho skrev:För egen del sätter mitt brutna nyckelben stopp för skytte ännu en tid![]()
Fy vad trist, krya på dig!
Kapten Kamin skrev:Tack och lov så har Tomaz tagit sig an mina kidz så dom blir med honom ner på fredag.
Ta väl hand om dom nere på fredag kväll, så dom får ännu en positiv FT -upplevelse.
Tomaz skrev:Som sagt från början, så vore det roligast om alla som övernattar samlas på samma ställe för lite samkväm, därav campingstugorna, men vet inte hur det blir nu....
Ska fortsätta ringa campingen...
dano_swe skrev:Nu när jag tänker på det har vi kanske inte stämt av det med Mörrums-folket, men det borde väl gå bra?
Tomaz skrev:Börjar fundera på att avboka campingstugan...
Finns det plats att sova i på luftmadrass i klubbstugan vid skjutbanan istället..?
Tomaz skrev:Hur många får bo i klubbstugan då..?
Tomaz skrev:Gött, då knör vi in oss i klubbstugan istället..![]()
Campingen avbokade jag nu..
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster