Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Kapten Kamin skrev:...och här är jag.....på flygplatsen i Krakow...
Lär vara hyggligt trött i morgon...![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
börne skrev:Jag lekte arbetsledare & pekade var janned skulle skruva.
Batistuta skrev:Duktiga och morgontidiga medlemmar vi har![]()
![]()
Beretta skrev:Hej på er har aldrig varit på Mörrums skyttegille. Slog in koordinaterna i första posten i denna tråd och hamnade 15m från e22an. Är inte tävlingen vid föreningsstugan.? Fick bättre känsla av gpsträffen när jag kollade på Mörrums skyttegilles hemsida.
thorgus skrev:Nu tror jag hela gänget är samlat, så där en 15 st tror jag, bjudölen erbjuder ett möjligt dubbelseende som eventuellt kan påbjuda räknefel
Leopold skrev:Koordinaterna som det stod från början verkar också funka om man går via google maps: [url]https://www.google.se/maps/place/56°10'50.6%22N+14°43'25.3%22E/@56.1842785,14.7294727,15.35z/data=!4m2!3m1!1s0x0:0x0?hl=sv[/url]
Men visst det finns en mängd olika koordinatsystem som kan ställa till det.
börne skrev:thorgus skrev:Nu tror jag hela gänget är samlat, så där en 15 st tror jag, bjudölen erbjuder ett möjligt dubbelseende som eventuellt kan påbjuda räknefel
Du skulle inte dricka alla själv ju![]()
börne skrev:Vi har även satt blå skyltar där det står [Skjutbana], vet dock inte riktigt var dom sattes mer än in på grusvägen då det var Leif som satte ut dom, tänkte inte på det när jag drog hem men det är lätt att hitta om man kollar min skiss.
Johanna skrev:Lycka till idag!
Nu ska jag ut i skogen men jag förväntar mig härliga bildreportage då jag kommer hem...
![]()
![]()
Tomaz skrev:Godmorgon..!
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster