Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
emwkat skrev:Måste rekommendera FX egen ammo till royale 400 passar kanske bra till andra oxå.
Till min FX är den helt överlägsen
30m med stöd.
För att följa länken så måste du registera dig.
börne skrev:Vet inte hur det är med FX ammo. Men om man köper Air Arms ammo som även den är tillverkade av JSB så tillverkas dom i ett eget verktyg enligt Tobbe på Hurricane, har köpt många burkar AA ammo & i princip aldrig fått en dålig diabol. Antar att det är nåt liknande med FX ammo.
Sen kan det ju vara en sådan enkel sak som olika batcher & det är det ju garanterat om man jämför JSB med FX.
husis skrev:Så underskatta aldrig förpackningen
husis skrev:Vågar knappt säga det men jag har nog upplevt samma sak att FX funkar bäst i mina 5,5:or. Däremot inte i 4,5 utan där funkar JSB express bäst av de jag testat. Det kanske bara är inbildning. Kommer ihåg när jag jobbade som bagare en period i mitt liv när en dam vägrade köpa ett bröd för det var inte lika gott som det hon brukade köpa. Det var samma bröd i olika påsarSå underskatta aldrig förpackningen
Sir Ville skrev:
Du ska nog prova på olika diaboler djorda av JSB innan du avfärdar betydelsen av förpackningen
Silwer skrev:Vissa gillar Crossman premiers med.
Bullpup 96 skrev:Nu står det ju iofs cz på jsb askarna, men finns det annan ammo som brukar gå bra i cz pipor? .177
Silwer skrev:Vissa gillar Crossman premiers med.
husis skrev:Det blir ju lite tråkigt när man väl har hittat rätt ammo. En stor del av luftgevärsskyttet är ju sökandet efter den ultimata ammon till bössorna.
Silwer skrev:De här extra dyra JSB ska jag skaffa bara för att se om det gör nåt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster