Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:Tomaz skrev:Blås i luren Börne...![]()
Njae... Vet inte om jag vågar det![]()
Som sagt poho har fixat startsignal.
börne skrev:Vi använde en salutkanon laddad med 0,5kg svartkrut, det hördes om man säger så
börne skrev:Vi använde en salutkanon laddad med 0,5kg svartkrut, det hördes om man säger så
gubbe skrev:börne skrev:Vi använde en salutkanon laddad med 0,5kg svartkrut, det hördes om man säger så
Jo det kan man minst sagt säga.Var nära det hände en olycka,,,,
Batistuta skrev:Tyvärr inget skytte för min del idag. Elfel på frugans bil går före
poho skrev:En korvätarbild är jag med på
börne skrev:janned körde FT ställning för hela slanten![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
börne skrev:Jag brukar va på plats vid 10:30.
Egentligen är det kl 11:00 som gäller men oftast är där inga som skjuter på 300 meters banan ändå så ibland är vi där ännu tidigare, men jag kommer vid 10:30, vet inte vilka fler som ska dit, tror janned sa att han skulle.
Ta med korv då det är grillning kl 12, jag har diabetes så måste käka & det har liksom bara blivit så att kl 12 käkar vi, sen är det bara att panga på tills man tröttnar![]()
Inget tvång såklart, men trevligt att sitta & småtjattra lite vid grillen
densvenske skrev:Okej okej låter kanon! Kommer innan 12 runt 11 ska jag försöka komma! Ser ifram emot att träffa er!
börne skrev:densvenske skrev:Okej okej låter kanon! Kommer innan 12 runt 11 ska jag försöka komma! Ser ifram emot att träffa er!
Du är välkommen, alltid kul med nya skyttar, som förhoppningsvis blir fast i luftvapenträsket. Själv har jag aldrig tidigare sysslat med skytte, men blev medlem i MSG mars 2013 & har mer eller mindre varit där varje lördag sedan dess![]()
börne skrev:
Ta med korv då det är grillning kl 12
Inget tvång såklart...
janned skrev:börne skrev:
Ta med korv då det är grillning kl 12
Inget tvång såklart...
Vafalls, så klart det är![]()
Dyker också upp på lördag
Batistuta skrev:Förresten du glömde knäståendetävlingen där jag vann
päran skrev:Rolig dag med lite tävling , gav den svenske en match på råttan också 15m 15mm killzone tror jag , he vad han laddade bössan fort
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster