Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
sigge63 skrev:Hej!kommer inte min bil har fått inkontinens besvär!![]()
börne skrev:sigge63 skrev:Hej!kommer inte min bil har fått inkontinens besvär!![]()
Va har nu hänt då... vilken vätska klarar fransosen inte att hålla tätt
Vill du dit så kan du ju åka... eller du ska meka?
sigge63 skrev:spricka i termostathuset![]()
tänkte meka med min diana kapa fjäder!!
densvenske skrev:Tjo snart lördag igen! Vilka ser man på klubbmästerskapet? Själv ska man till tobbe i morgon så kommer förhoppningsvis laddad till 1000!!
börne skrev:densvenske skrev:Tjo snart lördag igen! Vilka ser man på klubbmästerskapet? Själv ska man till tobbe i morgon så kommer förhoppningsvis laddad till 1000!!
Har du övertalat morsan![]()
Jag ska dit, får se hur illa det går, har ju inte skjutit FT sedan Scandinavian Open.
börne skrev:Glöm inte att det är klubbtävling imorgon!! Vi börjar lägga banan vid 10:30 & startar när det är klart.
Vi lägger en lagom svår bana på 10 mål som vi kommer köra i valfritt, knä & stå. Blir alltså 30 mål.
poho skrev:börne skrev:Glöm inte att det är klubbtävling imorgon!! Vi börjar lägga banan vid 10:30 & startar när det är klart.
Vi lägger en lagom svår bana på 10 mål som vi kommer köra i valfritt, knä & stå. Blir alltså 30 mål.
Då ses vi 10:30
Batistuta skrev:Underbar dag för lite FT-skytte/tävling, jag och densvenske gick runt banan på rekordtid. Vi skjuter bägge lite för snabbt och det straffade sig i det sittande skyttet som vi började med. När vi lugnat oss lite gick det betydligt bättre i knä och stå. Sen tog vi en extrarunda i sittande med betydligt bättre resultat än första rundan.
10 mål, sitt, knä och stå. Perfekt träningsbana
poho skrev:Roger du hörde rätt , det var ett konstigt ljud i min bössa.
Efter en del oförklarliga missar igår på tävlingen förstod jag att det var något fel.
Idag när jag test sköt i garaget och lyssnade efter missljud så hördes det tydligt att det inte stod rätt till.
Det blev till att riva isär min FWB 300 och då upptäkte jag att fjädern var av![]()
Nu blir det en ny fjäder och en riktig genomgång av hela bössan innan hopsättning.
För att följa länken så måste du registera dig.
poho skrev:Det var nog dags för service i allafall så får jag bara tag på ny fjäder är de snabbt fixat.
Fjädern som satt i har fungerat i många tusen skott så det är sånt som händer.
Blackpowder skrev:Ett annat roligt projekt...
Ska testa lite olika kulfett
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: börne och 3 gäster