Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Frank69 skrev:Monterade in en Konceptusdistans i den bakre guiden. (som 2,5x svarta V-Mach distanser)
Hastigheten smög upp till ca 237m/s... diff 2,4m/s
Så där får den ligga i nån månad...![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Frank69 skrev:Monterade in en Konceptusdistans i den bakre guiden. (som 2,5x svarta V-Mach distanser)
Hastigheten smög upp till ca 237m/s... diff 2,4m/s
Så där får den ligga i nån månad...![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Dudda skrev:Kul tråd, sånt här önskar jag se mer av. För några år sedan var div utvärderingar av vapen, sikten och dyl betydligt vanligare. Hoppas trenden kommer igen!
Frank69 skrev:Monterade ett Hawke Varmint 6-24 med ställbart Sportmatch fäste... var sen ute o plinkade lite på 25m. (stående utan stöd)
swedepeter skrev:Jag kollar in den här tråden ett par gånger i veckan och är nyfiken på hur projektet framskrider? Sålde du dina kikare? Vad planerar du i så fall för kikare på bössan? Blir det något stort så att du kommer att höja kikaren för att kunna bryta pipan under den?
Frank69 skrev:Roade mig lite med att mäta och väga vapnet...![]()
Vikt: 3240g (med V-Mach glidepistong, 16J fjäder. osv)
+ Airstripper (Rowan) 41g
Längd: 98cm
Längd ink Airstripper: 104cm
Pipa längd ink blocket: 31cm.
robban75 skrev:Frank. Fick du kapa nåt på guide eller tophat?
Min vägrar haka upp med orginal vmachguider.
TheFoes skrev:Mycket vacker bössa.
robban75 skrev:Frank. Fick du kapa nåt på guide eller tophat?
Min vägrar haka upp med orginal vmachguider.
robban75 skrev:Frank, såg att du kör med maccari pistongpackning.
Hur upplever du skillnaden på den o vmachs?
swedepeter skrev:Hej Frank!
Läste igenom hela tråden (himla trevlig) på nytt igår och är nyfiken på hur det går nu.
Skjuter du med den fortfarande, eller har du någon annan favorit? Hur går den nu efter ca 1,5 år när allt är inkört? Fick du fram det du sökte, dvs en mycket välskjutande bössa med konsekvent och hanterbar rekyl? /Peter
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster