Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:
Alla testade att skjuta FWB 65 & janned sa att han skulle minsann hålla alla i det svarta... men är det inte nåt fel på hans tavla (den till höger)![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Larzzon skrev:Kommer tyvärr inte.. Så ni får försöka lysa upp tillvaron på annat sätt.
Här kommer ett tips:
Larzzon skrev:Kommer tyvärr inte.. Så ni får försöka lysa upp tillvaron på annat sätt.
Här kommer ett tips:
Leopold skrev:Härliga bilder och det värker i avtryckarfingret att jag inte kunde delta idag... men sånt är livet! Tack för reportaget det var i alla fall en liten tröst
rosci4 skrev:Hej
Tänker till skjuta lite idag![]()
Är det kl 12-15 som gäller.
Någon som kommer tidigare?
Oscar
densvenske skrev:Tjo mina vänner ! Hur Ser laguppställningen ut på lördag?
börne skrev:Kommer som vanligt vid 10:30
Batistuta skrev:Dop idag för denna lilla unge. Så inget skytte för mig.
börne skrev:Jag kommer tyvärr inte... Jag ligger här under CSK gula filt. Janne vet mer om han ska dit, orkar inte skriva.
Pallar inte vända bilden!!
Jag som har en mysig Rowanpryl till min TX att hämta på posten & allt
Batistuta skrev:Kommer såklart även om det är julfest idag. Får väl ta det lugnt med dryckesvarona
börne skrev:Jag kommer tyvärr inte... Jag ligger här under CSK gula filt. Janne vet mer om han ska dit, orkar inte skriva.
Pallar inte vända bilden!!
Jag som har en mysig Rowanpryl till min TX att hämta på posten & allt
börne skrev:Får väl skriva då...
Inget allvarligt. Diarré sedan i måndags tillsammans med diabetes blev lite för mycket så blev att söka hjälp idag. Nu är det tarmvila & dropp som gäller. Har inte fått besked vad det är ännu, dom misstänker antibiotikakuren eller vinterkräksjuka fast utan kräk & bara diarré. Har gått 16 toatullar sedan i måndags
Verkligen en hemsk vecka.
börne skrev:Får väl skriva då...
Inget allvarligt. Diarré sedan i måndags tillsammans med diabetes blev lite för mycket så blev att söka hjälp idag. Nu är det tarmvila & dropp som gäller. Har inte fått besked vad det är ännu, dom misstänker antibiotikakuren eller vinterkräksjuka fast utan kräk & bara diarré. Har gått 16 toatullar sedan i måndags
Verkligen en hemsk vecka.
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: bojos och 2 gäster