Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:Får väl skriva då...
Inget allvarligt. Diarré sedan i måndags tillsammans med diabetes blev lite för mycket så blev att söka hjälp idag. Nu är det tarmvila & dropp som gäller. Har inte fått besked vad det är ännu, dom misstänker antibiotikakuren eller vinterkräksjuka fast utan kräk & bara diarré. Har gått 16 toatullar sedan i måndags
Verkligen en hemsk vecka.
AT44? skrev:Krya på dig!
(Är du säker på att det inte är blyabstinens? Sådant kan få allvarliga konsekvenser!)
börne skrev:AT44? skrev:Krya på dig!
(Är du säker på att det inte är blyabstinens? Sådant kan få allvarliga konsekvenser!)
Njae... Tror inte att det beror på det![]()
Men jag har en jättefin Rowan Engineering justerbar bakkappa till min TX jag vill leka med på posten & här ligger jag. Det ger mig abstinens att få testa
börne skrev:Inga bilder idag? När fotografen ligger på sjukhus får ju ni andra dra fram mobilerna
börne skrev:Inga bilder idag? När fotografen ligger på sjukhus får ju ni andra dra fram mobilerna
Blackpowder skrev:Kanske en ny medlem i MSG?
För att följa länken så måste du registera dig.
päran skrev:Blir det några stjäern pojkar i morgon på gillet ?
Har rengjort pipan på klenoden o zorro har smörjt upp sin .
Vi är där vid tio med kaffe bröd
päran skrev:Blir det några stjäern pojkar i morgon på gillet ?
Har rengjort pipan på klenoden o zorro har smörjt upp sin .
Vi är där vid tio med kaffe bröd
börne skrev:Får se om jag orkar ta mig dit en sväng, först igår jag började känna mig nåt så när pigg.
Grillat vågar jag mig inte på då magen tog rejält med stryk, får väl bli kokekorv i så fall. Kommer jag så kommer jag.
Leopold skrev:inkl mitt första barnbarn som storken kom med i förra veckan.
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster