Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Leopold skrev:Vi hade denna idé även säsongen 2015 men det rann ut i sanden av olika skäl.
skytten68 skrev:Jag är också med
Jazz skrev:Som vi sa i telefon så kommer även jag. Förövrigt kommer vi köra långhåll i vittsjö som vanligt i slutet av augusti.
TheFoes skrev:Jag hjälper gärna till ifall jag får tid över, på något möte kan jag tyvärr inte komma.
TheFoes skrev:Vad kom ni fram till ? Jag fick aldrig något PM så jag antar att jag inte är välkommen heller.
Leopold skrev:TheFoes skrev:Vad kom ni fram till ? Jag fick aldrig något PM så jag antar att jag inte är välkommen heller.
Felaktig slutsats. Jag har inte fått klart mitt arbetsschema innan julhelgen och det är därför jag inte kunnat skicka ut några förslag på mötestider. Räknar med att kunna göra detta inom de närmaste dagarna och självklart är även du inkluderad.
Beklagar missförståndet, mitt fel.
TheFoes skrev:Station 1-Stående.
Ekorre, 12m, 15mm reducering.
Råtta 20 m ,oreducerad.
Ekorre 22m, 25m reducering.
börne skrev:Var skjutstationen ska vara & var målen ska vara märker vi upp i förväg, samt en lista på vilket mål som ska vara var, så vet man att station 1 ska ha ett med 40mm på nr1 & en 15mm på nr2 osv men man vet aldrig avståndet. Avstånden skötte poho som inte tävlade senast.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst