Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Batistuta skrev:Efter att Janne stuckit var det tomteträning och till slut slog jag hans bästa resultat![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Tack för sällskapet idag gubbar![]()
janned skrev:Och hur många tavlor sköt du då....?!
börne skrev:janned skrev:Och hur många tavlor sköt du då....?!
Du vet väl att Tomtepangen är Batis viktigaste tävling![]()
Leopold skrev:Jag ska till Tjockhult imorrn och hälsa på dottern m fam, inkl mitt första barnbarn som storken kom med i förra veckan... så inget pangande i Mörrum för min del denna helg heller men snart så jäklar!
Ha det så skoj pågar![]()
![]()
![]()
![]()
börne skrev:Funderade på exakt samma sak igår. Frågan är hur det ska gå, inte rört FT bössan på ett tag nu![]()
Samt FT ställning, vad är det
poho skrev:Behöver träna inför Tomtepangen.
börne skrev:poho skrev:Behöver träna inför Tomtepangen.
Ja vem behöver inte det... men jag resonerar som så att det är fan så mycket roligare med FT utomhus än 10m tavelskytte inomhus
Valet är enkelt
börne skrev:Inga fler som vill lägga en liten FT bana
janned skrev:Tycker bara de är synd att vara inne när det är hyfsade temperaturer ute så här i december
börne skrev:janned skrev:Tycker bara de är synd att vara inne när det är hyfsade temperaturer ute så här i december
Ja... jag har typ knappt varit ute på tre veckor så jag ska va ute i alla fall, fungerar ju från hallen också, skulle kanske komma lite regn men vara runt 10°.
densvenske skrev:börne skrev:janned skrev:Tycker bara de är synd att vara inne när det är hyfsade temperaturer ute så här i december
Ja... jag har typ knappt varit ute på tre veckor så jag ska va ute i alla fall, fungerar ju från hallen också, skulle kanske komma lite regn men vara runt 10°.
Jag är på ft! Om det är bra väder där nere!
börne skrev:densvenske skrev:börne skrev:janned skrev:Tycker bara de är synd att vara inne när det är hyfsade temperaturer ute så här i december
Jag är på ft! Om det är bra väder där nere!
Annars kör vi FT från hallen... jag tar bara med FT bössan för jag ska då fan inte sitta inne & uggla
gubbe skrev: Ser hur skoj ut som helst.
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: börne och 4 gäster