Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Bara7 skrev:Är det någon som ger sig ut idag? Det är riktigt skitväder, både regn och blåst.
snipersalley skrev:Jag är inte medlem, fast jag tänkt det länge. Har du någon info om vem man skall kontakta för medlemskap?
Mvh Martin
Bara7 skrev:JAg valde tyvärr armborst idag. Skulle valt Luft istället. Försökte mig på Bambin på 250m stående, kostade en pil i sidovinden, men det blev 2 träff i lungregionen, så jag är nöjd.
Bara7 skrev:Idag var jag och pangade i torpet, efter 12 kände jag mig ensam där.
Någon som känner någon i stenbrottet, så vi kan arrangera en tävling där.
börne skrev:Bara7 skrev:Idag var jag och pangade i torpet, efter 12 kände jag mig ensam där.
Någon som känner någon i stenbrottet, så vi kan arrangera en tävling där.
När jag & päran var & sköt hos er för ett par år sedan snackades det om en FT tävling där som aldrig blev av, det hade varit skoj
Nitro skrev:Det är väl bara att ta reda på vem som äger det och förklara sina avsikter så är det nog inte omöjligt, lycka till
Frank69 skrev:Nitro skrev:Det är väl bara att ta reda på vem som äger det och förklara sina avsikter så är det nog inte omöjligt, lycka till
Bara... är ett ord jag nog aldrig skulle använda i samband med att anordna en seriös tävling...![]()
Är så mycket som skall klaffa för att få hjulen att rulla.
Frank69 skrev:Nitro skrev:Det är väl bara att ta reda på vem som äger det och förklara sina avsikter så är det nog inte omöjligt, lycka till
Bara... är ett ord jag nog aldrig skulle använda i samband med att anordna en seriös tävling...![]()
Är så mycket som skall klaffa för att få hjulen att rulla.
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst