Dagen började med blötsnö och en råkall vind som fick mig att skyndsamt ta mig in i skyttelokalen.
För att följa länken så måste du registera dig.Eftersom jag var ensam så kunde jag skjuta genom allrummet och in på 10m banan. Då får jag ut ca 19meter.
Skyttet gick skapligt med 22/25 träff i knästående på 25mm ring och18/25 träff i stående.
Jag har två tavelhållare (inringade) en i ståhöjd och en på golvet för att få lite träning på olika vinklar.
Vapen
AA FTP900, kikare: Khales 10-50, Skyttejacka "XTC" Monard Shooting, JSB Exact ammo
För att följa länken så måste du registera dig.Sen var det lunchdags och dags för dagens sysslor.
När det var klart smet jag iväg till stugan och tejpade upp lite nya spinnare som kommer invigas så fort det blir lite bättre väder.
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Dagen avslutades med ett sent eftermiddagspass i skyttelokalen.
Vapen: FWB602, Ammo H&N sport 4,5mm, skyttekläder från topp till tå.
Fyra av de sex tioskottsserierna var 90p eller högre, det är ett litet fall framåt då min lägsta nivå fortfarande är bedrövlig
För att följa länken så måste du registera dig.Fortsätt panga på därute i stugorna!