Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:Ojojoj... Hoppas att du inte nallat på whiskyn nu Bati
andres skrev:vad kostar familjemedlemskap 2016
janned skrev:Köpte 8 st sådana här idag...20,25,30 o 40mm...tänkte kanske vi kunde prova dom ute i naturen imorron. Tar med mig skruvdragare och 13-hylsa! Syns imorron boys
![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
gubbe skrev:Ser hur trevligt ut som helst.![]()
börne skrev:gubbe skrev:Ser hur trevligt ut som helst.![]()
Det var det också... bästa skyttedagen på evigheter
börne skrev:Ja vi satt vid grillen & sa att nu kommer han nog snart... men ingen Bati kom!!
janned skrev:De kan vi väl ta en lördag när vi ändå är där, skjuter lite kortare tid bara ! Är vi bara några stycken så går det ju rätt smidigtNästa lördag kanske, den 2/4 så är det gjort sen ?!
börne skrev:janned skrev:De kan vi väl ta en lördag när vi ändå är där, skjuter lite kortare tid bara ! Är vi bara några stycken så går det ju rätt smidigtNästa lördag kanske, den 2/4 så är det gjort sen ?!
Låter som en bra plan
Hoppas vi blir lite folk då också som vill hjälpa till.
Någon som tänkt skjuta ute nån av dom andra dagarna i helgen förutom på lördagen om vädret är ok? Fredagen är jag upptagen.
börne skrev:Kan tänka mig måndag då jag ändå inte har planerat att delta i inomhusskyttet, vi kan väl höras av, alltid roligare om man inte är själv![]()
Kan du också hjälpa till med målen nästa lördag 2/4 efter att vi pangat
börne skrev:Jag kommer va på plats från 09:30 skulle jag tro
päran skrev:Bra att ni skriver det så vi inte åker i onödanautomålen tål upp till 16j .
Zorro o jag tänkte vara med men vi har 44j bössor så vi stannar hemma o skjuter i stället .
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster