Anonymous

Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Sundan skrev:Lustigt det där med storleken förresten, jag köpte ett par burkar av 4.53 av jsb exact, och dessa laddar LÖSARE än JSB 4.52, så jag antar att formen till 4.52 är så full med avlagringar etc så innermåttet blir mindre.
gubbe skrev:Sundan skrev:Lustigt det där med storleken förresten, jag köpte ett par burkar av 4.53 av jsb exact, och dessa laddar LÖSARE än JSB 4.52, så jag antar att formen till 4.52 är så full med avlagringar etc så innermåttet blir mindre.
Köper det mesta av min ammo på nätet (Tobbe) och vad jag minns så är det väldigt långt mellan skadade burkar men däremot och det tycker jag är värre att precis som du beskriver så verkar inte alltid storleken vara den som står på burken.
Man får prova sig fram även med burkar märkta med samma storlek och får man då en batch som skjuter bra ringer man till Tobbe snabbt och bokar dom han har kvar.
Hittade en sådan batch förra året och köpte på mig ett rejält lager. Det märkliga är att trots att burkarna är märkta 4.52 så laddar dom trögare än 4.53 och ännu konstigare är att utgh sjunker från normalt 240m/s till 225m/s.![]()
Men dom skjuter bra.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst