Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Archon skrev:Mitt senaste inköp är en GSG-522 PK airsoft kulsprutepistol. Jag föredrar airsoft-vapen framför vanliga luftvapen numera. Det är så roligt att skjuta full auto. Det är en solid och gedigen pjäs av hög kvalitet. Tillverkad av metall och kompositmaterial med en vikt på hela tre kilo. Eldhastigheten är förhållandevis hög. Förbannat kul att skjuta oöppnade, omskakade ölburkar med denna. Brukar välja ett odrickbart, riktigt billigt ful-öl för detta ändamål. Jag har utrustat mitt exemplar med ett enkelt grönpunktssikte för att göra det lite lättare att sikta.
För att följa länken så måste du registera dig.
Patrik skrev:Archon skrev:Mitt senaste inköp är en GSG-522 PK airsoft kulsprutepistol. Jag föredrar airsoft-vapen framför vanliga luftvapen numera. Det är så roligt att skjuta full auto. Det är en solid och gedigen pjäs av hög kvalitet. Tillverkad av metall och kompositmaterial med en vikt på hela tre kilo. Eldhastigheten är förhållandevis hög. Förbannat kul att skjuta oöppnade, omskakade ölburkar med denna. Brukar välja ett odrickbart, riktigt billigt ful-öl för detta ändamål. Jag har utrustat mitt exemplar med ett enkelt grönpunktssikte för att göra det lite lättare att sikta.
Bara du inte: För att följa länken så måste du registera dig.
Tomaz skrev:På väg till Mörrum med fullastad bil, men lyckades få plats för en HW30S som jag råkade köpa när vi åkte förbi Hurricane...
Min sjätte HW30S...nummer 6 får åka fram med mig...undrar vad hon ska heta.?![]()
dcp416 skrev:drog i moppetarmen så köpte 4st på en dag![]()
soul skrev:Mängdrabatt? :D
Jan-E63 skrev:dcp416 skrev:drog i moppetarmen så köpte 4st på en dag![]()
Övre bilden ser mest ut som reservdelar.![]()
Jag har den här ståendes nere i källaren, med en sprillans 110 cc morot på.
Silwer skrev:Dock är ju en 4t 110cc trams, annat om det var en 2taktare.
Kapten Kamin skrev:Lite kul att leka med på lördag kväll i Laxå.![]()
Kapten Kamin skrev:Idag damp det ner paket från Mundilar. (Forumsponsor)
Allt va mycket välpackat och inte en stukad kjol så långt ögat når.! Ca 90:-/burk och inte så dyr frakt.![]()
Återgå till Forum lekar & Forum fun
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst