Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Leopold skrev:Jag har iofs ett personligt swishkonto och det lär inte vara alltför svår att bokföra betalningarna osv.
janned skrev:Jag har iallafall inpregnerat sittkudden, vristkudden, skyttejackan, väskan och kulorna tills på söndag utifall att... !!
janned skrev:Jag har iallafall inpregnerat sittkudden, vristkudden, skyttejackan, väskan och kulorna tills på söndag utifall att... !!
Nitro skrev:Sist jag var i Mörrum hade jag glömt pruttkudden.
janned skrev:Jag har iallafall inpregnerat kulorna tills på söndag utifall att... !!
H.. skrev:janned skrev:Jag har iallafall inpregnerat kulorna tills på söndag utifall att... !!
Kapten Kamin skrev:Nu är jag laddad!
Ska bara hitta lämplig nippel för att ladda över den lokala luften!
För att följa länken så måste du registera dig.
Leopold skrev:Nu sitter vi och slappar litet på hotellet jag & TopGunn, känns gött! Ska ta en extra soldanssession innan sängdax för säkerhets skull...
Dock visade det sig att jag glömde två grejer. Datorn, litet småtrist men tja kanske bara nyttigt. Värre var att jag fick med min halvtomma dykflaska *utan fyllkit eller ens fyllnippel*... gaaah
Hoppas någon snäll person kan hjälpa mig att toppfylla vapentuben, 150 bar kvar sedan Onsala och det är i minsta laget.
Johanna skrev:Lycka till idag!
![]()
![]()
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst