Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
shro0maz skrev:JOO! föresten, har upptäckt att det inte ingår något kikarsikte, någon som har något bra förslag? vill gärna ha ett som är användbart mellan 50-100m
Brogubben skrev:shroOmaz :
Kolla dina PM
Brogubben skrev:shroOmaz :
samma fråga i två trådar! försök hålla dig till en tråd när du har samma frågeställning är du snäll.
shro0maz skrev:Brogubben skrev:shroOmaz :
Kolla dina PM
Har inte något nytt pm utöver det pm jag haft sedan tidigare, eller var det jag som missförstod dig?
Brogubben skrev:shro0maz skrev:Brogubben skrev:shroOmaz :
Kolla dina PM
Har inte något nytt pm utöver det pm jag haft sedan tidigare, eller var det jag som missförstod dig?
Missförstånd eller inteHör av dig för vidare information
(via mail)
MrBlarren skrev:Tycker du ställer dina frågor till den handlare som du skall köpa bössan av,man får så att säga känslan att du är bara ytterligare en som är ute och fiskar efter trimtips men jag kan ju säga det iaf att fartomställaren fungerar bara på en licensbössa inte 10 joule men även detta fanns att läsa på FX:s hemsida om jag inte minns fel
Skogshuggarn skrev:Hej.
Jag har undring om Cyclonefjädern Fullfarts (hammarfjädern) vad har den för ytterdiameter och hur lång är den,,,föresten jag vill veta allt , om någon har info om den .
Tack på förhand Skogshuggarn
buckshot2000 skrev:Jag mätte det för flera år sedan och lägsta läget var runt 5 joule och det lite högre 7 joule och max strax över 9 joule, fast det varierar en del mellan varje bössa dels beroende på hammarfjäder och dess vikt samt om det läcker något vid fartomställaren.
Johnny skrev:De smala shrouderna går att montera på alla 12 mm pipor.
Återgå till Tuning - Service - Reparationer - Custom
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster