Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:Skulle du skjuta på lördag Larzzon? Jag drar dit i alla fall & Leif kommer också en liten sväng då han ska jobba eftermiddag.
Larzzon skrev:börne skrev:Skulle du skjuta på lördag Larzzon? Jag drar dit i alla fall & Leif kommer också en liten sväng då han ska jobba eftermiddag.
Om inget oförutsett inträffar så hade jag tänkt det.
börne skrev:Till er som inte kunnat logga in på IdrottOnline. Vet inte varför men när man försöker gå via IdrottOnline eller Sportskytteförbundets sida så hamnar man på morrumsskytte.se som inte fungerar.
Rätt adress är För att följa länken så måste du registera dig.
/Kent
Edit: Testade nu på morgonen att logga in & nu ska det fungera även om man väljer att logga in via IdrottOnline eller Skyttesportförbundet, skönt att det verkar löst.
Har skickat ett mail till Jenny Larsson på IdrottOnline/Blekinge & tackat för hjälpen
börne skrev:Jag & Leif kommer & jag tror att Larzzon också ska dit. Blir först skytte sedan lite jobb med skyltar som ska ändras.
börne skrev:Vilka kommer![]()
Jag & Leif ska dit i alla fall, blir lite skyltflytt som aldrig blev gjort förra helgen innan skyttet drar igång, vi sa vid 9:00 tiden.
janned skrev:spraylim har jag nog
börne skrev:Ska nån dit imorrn? Jag är enögd men som tur är så är högerögat ok så blir väl några bulor.
Janne hörde av sig & sa att låset till boden är borta samt att 50 meters måttbandet är saknas, är det någon som lånat måttbandet & inte låst samt tagit med sig låset??
Det verkar spöka lite på MSG... för nån vecka sedan hade nån slängt upp avklippta grenar i 50 meters skjutvallen, varför
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 3 gäster