Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
darkdog skrev:Är även intresserad av .22an, så det vore intressant med åsikter om den också. Vill vara säker på att jag kan träffa ölburkar på 25 meters avstånd utan kikarsikte
Och tack, har visserligen varit medlem här i över ett år men aldrig skrivit något! :D
Moosman skrev:darkdog skrev:Är även intresserad av .22an, så det vore intressant med åsikter om den också. Vill vara säker på att jag kan träffa ölburkar på 25 meters avstånd utan kikarsikte
Och tack, har visserligen varit medlem här i över ett år men aldrig skrivit något! :D
Hade precis en 125 5.5 och träffade knappt burken vare sig med eller utan sikte på de hållet varken me trimfjäder eller orginal så köp nått annat märke istället
Fan alltså, det här vapnet får ju stå ut med hård kritik i stora lass
ITPiraten skrev:Neeeeej... Gör det inte... !!!
Skämt åsido är det oftast deras under-lever gevär som, genom idiotisk design, inte fungerar som dom ska.
Jag har faktiskt hört talas om att deras break-barrel vapen ska ha något sånär precision, om man har tur att få ett gevär som faktiskt sitter ihop som det ska.
Många verkar ha problem med att själva leden som håller pipan blir glapp och på så sätt gör att precisionen på över 10 meter blir rent urusel.
Men, darkdog, du tänker helt rätt. Köp och prova, är du nöjd med vapnet så är det faktiskt det som betyder mest. Jag provade, jag blev fruktansvärt missnöjd och fick lämna tillbaka geväret utan större problem.
Har en BSA Lightning XL nu och är jättenöjd. Det enda problemet är att min tjej skjuter bättre än mig med mitt eget gevär, och hon hade aldrig skjutit med något vapen innan hon provade mitt gevär... =)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster