Anonymous

Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Martin skrev:Du hittar väldigt lite information, men har läst mycket gott om det..?![]()
Martin skrev:Min första fråga: Vad skall du ha luftgeväret till? Vad är ditt primära intresse?
Martin skrev:Men å andra sidan har du ju en helt otrolig egenprecision i en dylik, iaf på modesta avstånd.
Ok, missförstodboh skrev:Martin skrev:Du hittar väldigt lite information, men har läst mycket gott om det..?![]()
Ja, det jag menade med det var att människor har skrivit sina upplevelser väl i korta stycken på flertal ställen men data om geväret var svårt att finna.
boh skrev:Martin skrev:Min första fråga: Vad skall du ha luftgeväret till? Vad är ditt primära intresse?
Egentligen ska jag skjuta på landet på tavla och hemma i stan på vinden på tavla, och någon burk ryker väl då och då.
boh skrev:Martin skrev:Men å andra sidan har du ju en helt otrolig egenprecision i en dylik, iaf på modesta avstånd.
Detta med avstånd; skulle ett HW50s, skjuta längre än ett FWB601? Alltså, längre än den lilla skillnaden i m/s?
Tack för svaren.
Johnny FX skrev:Helt galet att Jämföra FWB 601 som är en Rekylfri Tävlingsbössa
Vilken ej är avsedd att ge mer än 7,5 Joule.
Med en Hårt rekylerande Allround plinking/Jakt/Bruksbössa
som HW 50 är i jämförelse.
Det är som att välja mellan en Skoda och en Bugatti
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster