Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
densvenske skrev:börne skrev:Ska nån dit imorrn? Jag är enögd men som tur är så är högerögat ok så blir väl några bulor.
Janne hörde av sig & sa att låset till boden är borta samt att 50 meters måttbandet är saknas, är det någon som lånat måttbandet & inte låst samt tagit med sig låset??
Det verkar spöka lite på MSG... för nån vecka sedan hade nån slängt upp avklippta grenar i 50 meters skjutvallen, varför
Tror de är dax att byta koder till betalande medlemmar! Verkar ju som att någon bara vill förstöra....
Jag ska försöka komma i morgon!
börne skrev:densvenske skrev:Jag ska försöka komma i morgon!
Klart du måste komma... du måste ju skjuta samt att vi får snacka ihop oss lite ang Laxå nästa helg
börne skrev:En rejäl hög som ska ut runt området.
För att följa länken så måste du registera dig.
janned skrev:börne skrev:En rejäl hög som ska ut runt området.
Va bra att plåtarna kom till användning....
börne skrev:janned skrev:börne skrev:En rejäl hög som ska ut runt området.
Va bra att plåtarna kom till användning....
Ja... blev ju stabilt & en bra yta att få fast skyltarna på.
Vi bytte även ut den gamla skylten på vägbommen, men om någon vänlig själ tar med en vinkelslip imorrn så kan vi skära av nedre kanten lite då skylten inte går ner i spåret som den ska när vi INTE skjuter, den blir nog där men vi kan ju fixa till det direkt annars blir det inte gjort
börne skrev:Sitter & kollar stuga till Onsalas hösttävling 11 Sept då drängstugan är stängt då dom är utomlands & hade ingen som kunde sköta det som förra hösten. Lika bra att ta tag i det direkt. Vilka är på?
densvenske skrev:Blir jag själv om jag åker ner och tränar på lördag? :'(
börne skrev:densvenske skrev:Blir jag själv om jag åker ner och tränar på lördag? :'(
Jag ska dit... i alla fall nu när jag vet nån annan ska, känns som det var ett tag sedan man var i Mörrum nu
densvenske skrev:börne skrev:densvenske skrev:Blir jag själv om jag åker ner och tränar på lördag? :'(
Jag ska dit... i alla fall nu när jag vet nån annan ska, känns som det var ett tag sedan man var i Mörrum nu
Ja det känns inte alls bra men då är vi två iaf!
börne skrev:densvenske skrev:börne skrev:densvenske skrev:Blir jag själv om jag åker ner och tränar på lördag? :'(
FT tävling & midsommar, så inget att skämmas för att vi inte varit där, ses i möra
densvenske skrev:börne skrev:densvenske skrev:börne skrev:densvenske skrev:Blir jag själv om jag åker ner och tränar på lördag? :'(
FT tävling & midsommar, så inget att skämmas för att vi inte varit där, ses i möra
Japp ses i morgon!
börne skrev:Skönt att det kan vräka ner utan att man blir nämnvärt berörd av det i skjuthallen![]()
Men visst, det är skönare om det inte regnar
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster