Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Bara7 skrev: Jag kommer med ett tält har jag bestämt mig för, har ännu inget men oskulden skall bort någongång(stadsbo som man är)
Bara7 skrev:Låna dina gevär? Du skrev att där inte var mygg?!
börne skrev:Ja jävlar... kommer bli stort kalas![]()
robban75 skrev:Kan intyga att banan blir nåt att bita i.
För att följa länken så måste du registera dig.
Rudolf91 skrev:Ser ut som att man måste köpa en kudde ocksåeller är det bara till för att skydda rumpan och kanske som huvudkudde på kvällen?
Johanna skrev:Det fanns sniglar som man kan samla å lägga under rumpan!
![]()
![]()
börne skrev:Rudolf91 skrev:Ser ut som att man måste köpa en kudde ocksåeller är det bara till för att skydda rumpan och kanske som huvudkudde på kvällen?
För en bra & stabil FT sittställning, Ska du börja med FT så är det bra att ha![]()
Nitros liggställning är inget som normalt används, men han har spexat till det lite på sin tävling
börne skrev:En ryggsäck som du fyller med lite gamla trasor eller liknande så har du en FT kudde tillsvidare![]()
Man kan ju sitta direkt på backen också om man klarar det, jag kommer för långt ner & sitter inte bekvämt, men alla är vi skapta olika.
Att man har en sittkudde är mest för att få till en avslappnad ställning med lite stöd för ryggslutet, sitter man inte helt avslappnat så påverkar det skyttet. Men ska man bara prova på så kan du som sagt sno ihop nåt själv, eller så lånar du av nån i ditt skjutlag om någon har kudde & vill låna ut, men ska väl inte vara nåt problem tycker jag.
Rudolf91 skrev:Denna träff kommer att bli riktigt lärorik och rolig!!!
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster