Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Archon skrev:Mitt senaste inköp var denna fina Khukuri (eller Kukri) från Kult of Athena. Denna kniv är mest känd som dom legendariska Gurkha-soldaternas signaturvapen. Mycket fin sak tillverkad i differentialhärdat 5160 fjäderstål. Vilar skönt i handen och är estetiskt tilltalande. Jag är nöjd med mitt köp. Dock lite tråkigt att den blev mer än dubbelt så dyr med frakt och tullavgifter inräknade i priset.
För att följa länken så måste du registera dig.
Archon skrev:Mitt senaste inköp var denna fina Khukuri (eller Kukri) från Kult of Athena. Denna kniv är mest känd som dom legendariska Gurkha-soldaternas signaturvapen. Mycket fin sak tillverkad i differentialhärdat 5160 fjäderstål. Vilar skönt i handen och är estetiskt tilltalande. Jag är nöjd med mitt köp. Dock lite tråkigt att den blev mer än dubbelt så dyr med frakt och tullavgifter inräknade i priset.
rovaren skrev:blir en sån här att glida runt med i sommar:)
sfe skrev:Archon skrev:Mitt senaste inköp var denna fina Khukuri (eller Kukri) från Kult of Athena. Denna kniv är mest känd som dom legendariska Gurkha-soldaternas signaturvapen. Mycket fin sak tillverkad i differentialhärdat 5160 fjäderstål. Vilar skönt i handen och är estetiskt tilltalande. Jag är nöjd med mitt köp. Dock lite tråkigt att den blev mer än dubbelt så dyr med frakt och tullavgifter inräknade i priset.
Och slida komplett med de två traditionella småknivarna. Vad är dom till egentligen?
sfe skrev:rovaren skrev:blir en sån här att glida runt med i sommar:)
Nu visar sig en skamlig lucka i min manlighet - jag känner inte igen bilen! Vad är det för nåt?
Kapten Kamin skrev:Mer plats för bössor. ..![]()
Tomaz skrev:Var på Ikea idag och såg att de hade diverse plåtskåp i olika storlekar. Jag köpte det minsta för 149kr i storlek 25×25×25 cm
Jag har inte riktigt bestämt vad jag ska ha det till, men ser många användningsområden, tex att gömma kulfångaren på väggen, samtidigt som man får lite splitterskydd. Dörren har dessutom en perfekt hållare för tavlor. Belysningen tog jag bara en lampa med magnet, som jag också köpte på Ikea för några år sedan..
Beangan skrev:råkade köpa mig en "traktor
Återgå till Forum lekar & Forum fun
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster