Idag blev det en vända till Mörrum för skytte!
börne träffade en arbetskompis då vi var nästan framme...
Han skulle hämta en lyktstolpe som han hade köpt...
För att följa länken så måste du registera dig. Batistuta var på plats då vi kom dit men han var tvungen att åka och fastnade inte på bild!
Jag gjorde däremot det!
Pangade med min Diana 10 och fipplade med håret!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Ett kärt återseende sedan Arnemarksfesten, AT44? dök upp!
Han sköt, skruvade, surrade, fixade mål och skruvade kornet på min pistol!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.börne sköt...........
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig........och kramades med janned....
Antigen gillar janned bara att kramas med alla eller så vet jag inte....?
På festen var det ju han och densvenske!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Jaja, han sköt också!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Och hans bössa har en läcker detalj!
För att följa länken så måste du registera dig.En fjäril landade uppe i taket!
Var så vacker trots att den inte bidde skarp!
För att följa länken så måste du registera dig.densvenske dök upp direkt efter jobbet!
De var några stackare som börjat jobba efter semestern!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Larzzon!
Ååååå, kom just ihåg att jag handlade ett gäng Larsson-serietidningar då vi var en snabbis på PMU idag!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Jag, i solen....
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Hittade detta kontrastrika konstverk i förrådet!
För att följa länken så måste du registera dig.Och IBLAND gillar jag blått!
För att följa länken så måste du registera dig.Det var en trevlig dag med ett kul besök i Mörrum!
Nu ska jag blåsa såpbubblor från balkongen!