Anonymous

Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Lone Wolf and Cub skrev:Jaha, Ja då är det ju svart på vitt vad det är... Onödigt att riskera då... För som Ni sagt så är det ju inte mycket smäll i fjädervapen utöver fjäder och pistong då da...
ogster skrev:Lone Wolf and Cub skrev:Jaha, Ja då är det ju svart på vitt vad det är... Onödigt att riskera då... För som Ni sagt så är det ju inte mycket smäll i fjädervapen utöver fjäder och pistong då da...
Har en bekant med denna "pipvikt" å den gör verkligen skillnad på ljudet!
Kantal skrev:SLUTA SKRIKA !!!!!!
Ja, om din bössa finns med i listorna på sportwaffen´s sida så ska de ju gå.
Sen att den kan fastna i tullen och du kan åka dit för vapenbrott visste du väl redan...
Lasse skrev:Jag har licens på min Diana 54, och den smäller inte alls mycket tycker jag.
ogster skrev:Lasse skrev:Jag har licens på min Diana 54, och den smäller inte alls mycket tycker jag.
Din smäller ju inte mycket bara för att det är en medium stark fjäderbössa, det är ju skillnad mot folk som har kraftiga fjädervapen med lite drag i...
ogster skrev:Lasse skrev:Jag har licens på min Diana 54, och den smäller inte alls mycket tycker jag.
Din smäller ju inte mycket bara för att det är en medium stark fjäderbössa, det är ju skillnad mot folk som har kraftiga fjädervapen med lite drag i...
Återgå till Luftgevär (Fjäder & Gasfjäder)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster