Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:Vilka ska träna FT på lörd?
Börjar ju närma sig Onsala & skytet har inte underhållits nåt vidare i sommar. Kanske köra lite träning nere på "träningsbanan" om det inte är för uppväxt eller regnar!
Nån mer som ska med till Onsala. För att följa länken så måste du registera dig.
Har ju bokat en stuga där sex st får plats, dock våningssängar!
Jag
Janne
Hampus
Roger
Larzzon
Om jag minns rätt... finns en plats kvar!
börne skrev:Kanske köra lite träning nere på "träningsbanan" om det inte är för uppväxt eller regnar!
börne skrev:
Jane ger sig på bunnyn med 25mm hål, han lyckades ta den stående en gång, det klarade aldrig jag på kanske 10 försök![]()
janned skrev:Ja men det nog mer ett "lucky shot" än nåt annat![]()
Jane förresten....så kvinnlig kände jag mig inte idag
densvenske skrev:Jag är på g i morgon.
börne skrev:densvenske skrev:Jag är på g i morgon.
Så bra
börne skrev:Om ni kan & har lust så blir det arbetsdag inför tävlingen nästa lördag... samling kl 9:00. Tror inte det blir läge för nåt skytte under tiden då vi måste få en hel del gjort!
börne skrev:Oj... står still i skallen!! Vad behöver vi!? En syssla vi måste ta tag i är att serva/måla alla målen! Tror vi har det mesta, jag har idag köpt vit färg & lina! Janne skulle fixa svart färg, sprayolja & vajer! Sen skulle vi slå ner markeringar vid stationerna, men det har vi ju grejor till då det finns ett par klubbor!
Röja skulle Larzzon börja med på söndag då han har en rejäl röjsåg... det finns massor att fixa med detta ute på fältet & även ute på 300m banan! Har du möjligvis en sådan skulle man ju kunna börja med det redan imorrn!
Vi är där från 9 tiden!
Ses imorrn... glöm inte korven
Ska ni andra skjuta imorrn... ingen aning hur lång tid vi tar på oss med arbetet!?
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster