Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:Kolla om jag är anmäld, har för mig anmälan legat ute på ft sverige ett tag!? Eller har jag helt fel tro! Har bokat en stuga i alla fall, så mycket vet jag
Lasse skrev:börne skrev:Kolla om jag är anmäld, har för mig anmälan legat ute på ft sverige ett tag!? Eller har jag helt fel tro! Har bokat en stuga i alla fall, så mycket vet jag
Det kan du inte då martin gjorde inbjudan tidigare idag, men jag kollade för säkerhetsskull och du är inte anmäld.
Tomaz skrev:Anmäld ett varv...Kan tyvärr inte stanna för ett andra varv, utan åker hem direkt efter första varvet...
Batistuta skrev:Tyvärr får jag hoppa denna tävling. Tänder och annat skit som stör för mycket just nu
Johan77 skrev:Från skepplanda kommer vi med minimum 9 skyttar som det ser ut i detta nu.
7 ungdomar och 2 debutanter
Vi hoppas vi får med oss några till
Batistuta skrev:Tyvärr får jag hoppa denna tävling. Tänder och annat skit som stör för mycket just nu
Lasse skrev:22st föranmälda hittills![]()
Tänk på att föranmälan stänger i morgon Onsdag 7/9 kl. 23.59
Johan77 skrev:Fyllde på föranmälningslistan med en hög från skepplanda =)
Lasse skrev:Johan77 skrev:Fyllde på föranmälningslistan med en hög från skepplanda =)
Lysande, hoppas att ni har med er några föräldrar/vuxna som går med barnen som är under 15 år. För vi har inte möjlighet att förse er med funktionärer.
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst