Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Lasse skrev:Johan77 skrev:Fyllde på föranmälningslistan med en hög från skepplanda =)
Lysande, hoppas att ni har med er några föräldrar/vuxna som går med barnen som är under 15 år. För vi har inte möjlighet att förse er med funktionärer.
Johan77 skrev:Lasse skrev:Johan77 skrev:Fyllde på föranmälningslistan med en hög från skepplanda =)
Lysande, hoppas att ni har med er några föräldrar/vuxna som går med barnen som är under 15 år. För vi har inte möjlighet att förse er med funktionärer.
Självklart har vi det. Om inte annat borde man ju kunna mixa in dem med de vuxna vana skyttarna?
börne skrev:Spelar mindre roll för vissa men en del går in i sin bubbla & vill fokusera på sitt eget skytte då det är en rankinggrundande tävling!
Tomaz skrev:Jag får tyvärr inte ihop mitt livspussel, så jag måste avanmäla min start i onsalas tävling...
thorgus skrev:Tomaz skrev:Jag får tyvärr inte ihop mitt livspussel, så jag måste avanmäla min start i onsalas tävling...
Ibland är det bara så det är, vi ses i Norge
Tomaz skrev:a, det sura är att halka ner från 1:a plats till typ 10:e plats på rankingen, bara för att man missar en tävling.
gubbe skrev:Tomaz skrev:a, det sura är att halka ner från 1:a plats till typ 10:e plats på rankingen, bara för att man missar en tävling.
Alla vet hur bra du är ändå så jag tror inte du behöver bekymra dig.![]()
Men visst är det tråkigt.
Tomaz skrev:Tillbaka på banan (inte frukten) igen...
Åker till Onsala på lördag och tävlar på söndag..
Tomaz skrev:Tillbaka på banan (inte frukten) igen...
Åker till Onsala på lördag och tävlar på söndag..
Tomaz skrev:Åker till Onsala på lördag och tävlar på söndag..
Tomaz skrev:Första gången jag tältar sedan lumpen...
Då hade vi ju en kamin för att hålla värmen, vad ska jag ha nu, Kapten Kamin..?
Lasse skrev:Gôtt Tomaz![]()
Själv är jag ute på en ö och laddar inför helgen![]()
(Inte för att det hjälper, men ändå)
För att följa länken så måste du registera dig.
För att följa länken så måste du registera dig.
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst