Tack alla för en underbar dag som knappt kunde gått bättre känns det som! Stort tack för hjälpen i köket & i sekreteriatet & Markus som ställde upp & hjälpa oss med eventuellt stulande mål, nu blev det väl bara ett om jag fattade rätt som ströks!
Skyttarna på väg ut mot sina startstationer.
För att följa länken så måste du registera dig.Äventyret drar igång... BOOOM! Salutkanon är skoj
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Nitro funderar på hur han bäst ska tackla den där jäkeln som står så långt bort! Många stod långt bort idag, men det ska ju va så på ett SM
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.dano_swe i stående... så mörkt det är där inne!
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Två glada gubbar... kan man va annat en sån här strålande dag

& då det dessutom är en
FT tävling
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Tjejligan på väg till nästa station
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Underbart att se parkeringen så full av bilar & då stod det fler bakom mig
För att följa länken så måste du registera dig.Dagens enda särskjutning mellan David Malmberg...
För att följa länken så måste du registera dig.& Stefan Olsson om tredje plats i 16,3J
PCP.
För att följa länken så måste du registera dig.Som vanns av Stefan Olsson... grattis
För att följa länken så måste du registera dig.Själv blev jag kanske inte jättenöjd över mitt eget resultat som blev 34 fällningar, man skulle behövt hålla fokus ett tag till då det tappades på slutet, men desto mer stolt över att lag 1 med mig, Leif & Janne från MSG lyckade skrapa ihop 110 poäng & att vi tog SM guld i lag
För att följa länken så måste du registera dig.Fina medaljer!
För att följa länken så måste du registera dig.Medaljörsbilden... grattis till alla som är med
För att följa länken så måste du registera dig.Rått & kallt första halvtimmen på tävlingen, sen såg det ut så här resten av dagen & vi kunde inte kunnat få bättre väder, sol & en massa trixiga vindar!! Då jag körde hem 18:40 var det 17°
För att följa länken så måste du registera dig.