Jäklar va kul det var idag... delvis sjukt svåra mål då alla 20 sköts i Sitt, knä & stå då vi kom överens om att vi kör alla mål i alla ställningar. Riktigt bra träning & det blev en liten lagom 60 målsbana in i mörka hål så man knappt hittade målen, över vatten där det blåste så man knappt kunde sitta still & lite regn på det...
FT är underbart
Det mål jag själv är nöjdast med var ett långmål jag sänkte i stå... känns alltid lite extra kul
Sen var jag nervös eftersom det blev 20 knämål då jag länge haft problem med mitt knä sedan en vridning våren 2015, men äntligen så släppte det & jag klarade av alla 20 utan större smärta, det kändes men jag klarade det & fällde en hel del, så jäkla skönt
Stort tack till Leopold & robban75 som fixade denna enkla men härliga tillställning, tack för Glögg & pepparkakorna
Även ett tack till Stenkakan, Lasse & Thorgus som åkte lite längre än oss andra för att delta
Blev relativt lite bilder & mest på Lasse som jag gick med, vi var bara tre skjutlag & rätt utspridda.
Sitt...
För att följa länken så måste du registera dig.Knä...
För att följa länken så måste du registera dig.& stå blev det hela dagen.
För att följa länken så måste du registera dig.Stenkakan in action
För att följa länken så måste du registera dig.Thorgus tyckte det var ju lite märkligt när han missade i sittande & i knä men fäller långmålet i stående
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Sjömålet känner ni som varit i Vittsjö igen... denna gången spinners, Lasse tog första i sitt & jag andra. En av sex träff... denna var nog den jäkligaste idag tycker jag även om vissa mål var som att kolla in i ett svart hål
För att följa länken så måste du registera dig.Blev lite blött senare under dagen, men inget man stördes så mycket av, inte så det behövdes regnkläder.
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Har redan delat på bössan, det var blött överallt!!
För att följa länken så måste du registera dig.Vänstra spinnern sitter vid vimpeln... den högra sitter vid pilen... jo där är en vimpel & en spinner. Jo det var svårt att se
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Leopold kokade glögg... mycket gott & värmande efter en sån här dag
För att följa länken så måste du registera dig.