Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Springer skrev:Jag tror nog att du får betala frakten, priset gäller ju bössorna eftersom han inte vet hur långt bort köparen bor.
Så var det för mig när jag handlade med honom för drygt ett år sedan men ring och fråga så får du veta exakt hur läget är
cazrack skrev:Springer skrev:Jag tror nog att du får betala frakten, priset gäller ju bössorna eftersom han inte vet hur långt bort köparen bor.
Så var det för mig när jag handlade med honom för drygt ett år sedan men ring och fråga så får du veta exakt hur läget är
Ser nu att du har samma "ort" i din profil-presentation som jag bor i
cazrack skrev:I denna länk
För att följa länken så måste du registera dig.
säljer han ny HW30s för 2000 kr, vet ni om lägger på fraktkostnader också?
tack.
Lastlogon skrev:Fråga först om det är direktimport från Tyskland, om det är det så är bössan på 7,5J. Vilket ifs duger fint, men HW30s är riktigt, riktigt trevlig i 10J. Om det visar sig att den har 7.5J och du vill ha 10J så måste du ändå kosta på dig c:a 300:- för en ny fjäder. Lite snabb huvudräkning gör att du hamnar på minst 2300:- exklusive frakter, eller så kan du köpa en som är på 10J redan från början för 2195:- hos Hurricane.
Lastlogon skrev:Fråga först om det är direktimport från Tyskland, om det är det så är bössan på 7,5J. Vilket ifs duger fint, men HW30s är riktigt, riktigt trevlig i 10J. Om det visar sig att den har 7.5J och du vill ha 10J så måste du ändå kosta på dig c:a 300:- för en ny fjäder. Lite snabb huvudräkning gör att du hamnar på minst 2300:- exklusive frakter, eller så kan du köpa en som är på 10J redan från början för 2195:- hos Hurricane.
Silwer skrev:ja klarar man av en FWB300S så behöver man ingen HW30S anser jag, iaf inte för stationärt målskytte.
Lastlogon skrev:Silwer skrev:ja klarar man av en FWB300S så behöver man ingen HW30S anser jag, iaf inte för stationärt målskytte.
Jag har aldrig skjutit med en FWB300, men däremot mycket med FWB700 som är ssp, dom skjuter riktigt bra. Men det är ju ingen "plocka med sig" bössa, dom är stora, klumpiga och tunga. Gjorda för rent tävlingsbruk känns det som. Det skulle vara roligt att testa en 300s, jag är säker på att den är precis lika bra som det sägs. Kom 1969? Och anses av många än idag som det bäst skjutande fjädergeväret out of the box. Som sagt så har även solen sina fläckar, En för tung/klumpig bössa kan göra så att den inte åker med ut istället. Därför är det viktigt att klämma och känna innan man köper.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster