Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
gubbe skrev:dano_swe skrev:Apostlahästarna och cykeln är mina primära fortskaffningsmedel, därmed är en bra rygga alltid bra att ha till hands.
Absolut.![]()
För mig är ryggsäck fjällvandring därav min fråga.
dano_swe skrev:Jag är enormt sugen på att fjällvandra
börne skrev:dano_swe skrev:Jag är enormt sugen på att fjällvandra
Det är förbannat kul & trevligt... längesedan nu men vi va ett gäng som var uppe & vandrade mellan Abisko - Nikkaluokta.
ogster skrev:Ficklampor är kul och till billiga kina lampor använder jag gamla urtagna batterier från lapptoppbatterier (18650), betydligt bättre prestanda på gamla sådana än nya kinafejk.
Nitro skrev:Det blev en bössa, sikte med ett antal trevliga tillbehör.
Köpte den från MartinW. Kan tro att han inte använt den något. Inte en repa någonstans, helt i nyskick.![]()
Bössa: Walther Lg400 16J
Sikte: Sightron SIII
Så får väl montera ihop imorn och se om det kan bli läge för en del skott.
För att följa länken så måste du registera dig.
Nitro skrev:Så får väl montera ihop imorn och se om det kan bli läge för en del skott.
börne skrev:Fattar inte att du kunnat hålla dig att visa bössan Nitro, har ju vetat om detta ett bra tag, köper jag nåt kul kan inte jag va tyst en sekund
Nitro skrev:börne skrev:Fattar inte att du kunnat hålla dig att visa bössan Nitro, har ju vetat om detta ett bra tag, köper jag nåt kul kan inte jag va tyst en sekund
Hämtade bössan idag så visa bössan innan dess är svårt
Nitro skrev:Det blev en bössa, sikte med ett antal trevliga tillbehör.
Köpte den från MartinW. Kan tro att han inte använt den något. Inte en repa någonstans, helt i nyskick.![]()
Bössa: Walther Lg400 16J
Sikte: Sightron SIII
Så får väl montera ihop imorn och se om det kan bli läge för en del skott.
börne skrev:En "lagom" dyr momentnyckel till cykeln,
Nitro skrev:Köpte den från MartinW. Kan tro att han inte använt den något.
Kapten Kamin skrev:börne skrev:En "lagom" dyr momentnyckel till cykeln,
Vart köpte du denna?
gubbe skrev:Ska bli skoj att ha med dig i 16 J klassen Nitro, du hör liksom hemma där.
dano_swe skrev:För att följa länken så måste du registera dig.
Nitro skrev:Ja det har jag sett framemot länge och det dröjer nog inte lika länge innan man får stå på någon prispall.
Återgå till Forum lekar & Forum fun
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster