Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Kapten Kamin skrev: Satte som mål att orka 3km utan att gå och det slutade med 5km. Under 30 min dessutom, vilket va många år sen! Me happy!![]()
Nitro skrev:Jo jag bör ju också börja med promenader
Kapten Kamin skrev:-11kg och framförallt bättre hälsa!
_Axel_ skrev:Hur exakt är en pedometer i en telefon? Nån som testat mot en riktig?
gubbe skrev:Kapten Kamin skrev:-11kg och framförallt bättre hälsa!
Alla som försökt vet att det är ett enastående resultat.
gubbe skrev:Fina landskapsbilder du tar på din färd genom det sydländska landskapet börne.
Men otur att det alltid står en gammal cykel och skräpar där du fotar.
börne skrev:Hade bara bestämt mig att efter jobbet blir det en tur oavsett
gubbe skrev:Vet ju inte om man kan räkna "skogsarbete" som motion...
Kapten Kamin skrev:Det gills bara om du har färgglada tights och pulsklockan kopplad till Facebook.
Kapten Kamin skrev:gubbe skrev:Vet ju inte om man kan räkna "skogsarbete" som motion...
Det gills bara om du har färgglada tights och pulsklockan kopplad till Facebook.
gubbe skrev:Kapten Kamin skrev:Det gills bara om du har färgglada tights och pulsklockan kopplad till Facebook.
Då är jag rökt.
Men du, när du är ute och går har du .........
Fick en hemsk bild inför mitt inre.
Du har rätt i det mesta förutom det sista. Så fruktansvärt korkat att skriva något sådant, fattar inte hur du tänker. Hade inte jag haft hjälm på mig när jag kraschade hårt (vattenplaning i rondell) hade jag antingen inte suttit här alls, eller åtminstone inte varit kapabel att sitta här och skriva. Jag har dessutom en släkting som dog då hon var ute och söndagscyklade och körde omkull och slog huvudet så illa att hon avled. Att skriva att man inte skall använda hjälm provocerar mig lite som du nog kan förstå.Harbard skrev:När du cyklar så engagerar du hela kroppen, armar, rygg, mage, benen. Mycket bättre än att jogga, fast du får dock cykla längre om du ska träna kondis. Cykling är roligt, men snälla, skippa spandex byxorna och hjälmen :D
Martin skrev:Du har rätt i det mesta förutom det sista. Så fruktansvärt korkat att skriva något sådant, fattar inte hur du tänker. Hade inte jag haft hjälm på mig när jag kraschade hårt (vattenplaning i rondell) hade jag antingen inte suttit här alls, eller åtminstone inte varit kapabel att sitta här och skriva. Jag har dessutom en släkting som dog då hon var ute och söndagscyklade och körde omkull och slog huvudet så illa att hon avled. Att skriva att man inte skall använda hjälm provocerar mig lite som du nog kan förstå.Harbard skrev:När du cyklar så engagerar du hela kroppen, armar, rygg, mage, benen. Mycket bättre än att jogga, fast du får dock cykla längre om du ska träna kondis. Cykling är roligt, men snälla, skippa spandex byxorna och hjälmen :D
Din uppfattning om mitt användande av Spandex låter jag vara din ensak, rör mig inte ryggen
Larzzon skrev:Premiärtur idag, 10km.
För att följa länken så måste du registera dig.
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster