Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Larzzon skrev:Premiärtur idag, 10km.
För att följa länken så måste du registera dig.
gubbe skrev:Larzzon skrev:Premiärtur idag, 10km.
Dom som lyft upp stenen i bakgrunden har nog också fått träna.
börne skrev:Larzzon skrev:Premiärtur idag, 10km.
Härligt Larzzon... vi måste ju träna hårt nu fram till sommarens utekväll i Krstd![]()
Än så länge har det blivit 90km i Mars! Längtar till dom varmare & ljusare kvällarna så man kan ta en tur efter jobbet mitt i veckorna!
Larzzon skrev:Var det cykling ellervi ska träna på?
börne skrev:Larzzon skrev:Var det cykling ellervi ska träna på?
Vi kom väl fram till att lite sånt här på dagen.
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.
Samt sånt här på kväll i sommar kan bli hur bra som helst![]()
Är ju poppis med skyttefest... vi får ha en cykelfest. Vi får dra med Hampus också, han har ju också en MTB
börne skrev:Ang ingen värsting... värstingcyklar har man ju inte råd med, inte med min lön i alla fall, sjukt va dom kostar, inga problem att komma över 100000
Kapten Kamin skrev:börne skrev:Ang ingen värsting... värstingcyklar har man ju inte råd med, inte med min lön i alla fall, sjukt va dom kostar, inga problem att komma över 100000
Min är ju till och med så billig att det följer med pedaler..
börne skrev: men kul med en massa likasinnade att tjata med vid grillplatsen,
gubbe skrev:Jag börjar bli lite orolig, du är väl inte på väg att glida över till en annan hobby?
börne skrev:Att jag hittat nåt jag tycker är skitkul som ger bra kondition innebär ju inte att man slutar med annat man gillar
börne skrev:Nu sitter jag i soffan igen kom jag på... men är helt slut i kroppen efter cykling tre dagar i rad varav 17km stig idag, att asa upp sommarhjulen från källaren, byta hjul, tvätta av både bil, vinterhjul & cykel, asa ner vinterhjulen så jag unnar mig det
börne skrev:Fy satan så gott... första turen i t-shirt, helt jäkla underbart väder. Vet inte exakt men var 18° när jag drog hem från jobbet 13:30 & kändes ännu varmare efter nån timme!
Cyklade ut från Krstd bort mot f.d. A3 regementsområde & vidare in på övningsområdet som fortfarande används då & då. Hittade fina stigar så dit kommer jag dra fler gånger, kanon kvällsrunda på c:a 3 mil. Man får kolla datumen så man inte hamnar i en kulsvärm bara, eller plocka upp konstiga saker från marken![]()
Ingen avancerad cykling, men det blir ju km av det![]()
sigge63 skrev:Hej jag kör landsväg racer
börne skrev:kanon kvällsrunda på c:a 3 mil.
gubbe skrev:börne skrev:kanon kvällsrunda på c:a 3 mil.
Hur lång tid/många tränings mil tar det innan man kan ta en sådan tur utan att behöva sätta sig försiktigt efteråt?
börne skrev:(Typ boxerkallingar med vaddering)
gubbe skrev:börne skrev:(Typ boxerkallingar med vaddering)
Okej, tack för svar. Får kolla upp.
börne skrev: Redan tredje turen cyklade jag 2,8 mil! Jag har kanske stålröv för som sagt inget problem alls! Alla kan cykla utan att få ont då det hänger på att sadeln måste passa just din röv & dina sittben, jag har väl haft tur då sadeln passar mig!
Alla sa att du kommer få ont i början men inte jag, jag är väl onormal men det är jag glad för
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster