Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Kapten Kamin skrev:Jimmy85 skrev:Ni fick lite småskurar idag?
En kort skur... med tanke på prognosen tidigare veckan så har vi haft tur. 20 minuter efter att vi åkte, så vräkte det ner!
Batistuta skrev:Sekreteriatet jobbar för fullt.
För att följa länken så måste du registera dig.
Tomaz skrev:
janned skrev:Batistuta skrev:Sekreteriatet jobbar för fullt.
Ja TACK så hemskt mycket för den hjälpen
poho skrev:PCP 10 J
1. Henrik Olofsson 24p
gubbe skrev:poho skrev:PCP 10 J
1. Henrik Olofsson 24p
Grymt.![]()
David_M skrev:Tack för en trevlig lördag MSG! Vi kommer gärna ner igen och tävlar.![]()
Mvh HALMSTAD
PS Noterar att jag skjuter 23p i både 16J PCP och 10J Fjäder. Skillnaden i rigg (sikte/bössa/extrautrustning på vapnet) är 20000 kronor. Så budskapet till er som vill tävla men tycker att det är för dyrt med bra grejjor är att ni behöver inte bra grejjor, ni behöver bara ha koll på era grejjor och träna lite. Sen är det bara att tävla och ha roligt med oss andra på banan.
Onsala nästa!
David_M skrev:PS Noterar att jag skjuter 23p i både 16J PCP och 10J Fjäder. Skillnaden i rigg (sikte/bössa/extrautrustning på vapnet) är 20000 kronor. Så budskapet till er som vill tävla men tycker att det är för dyrt med bra grejjor är att ni behöver inte bra grejjor, ni behöver bara ha koll på era grejjor och träna lite. Sen är det bara att tävla och ha roligt med oss andra på banan.
Batistuta skrev:Sedan är det en fördel att gå med mig. Två rundor gick jag och två vinnare gick jag med David och Tomaz.
Nitro skrev:Batistuta skrev:Sedan är det en fördel att gå med mig. Två rundor gick jag och två vinnare gick jag med David och Tomaz.
Där har du svaret till varför de vann. Du är en grym coach och tränare. Utan dig hade de inte nått toppen.
I höstas gick jag med dig och har för mig att jag vann 10J klassen då, det hade jag inte klarat utan dig, du är grym.
I fortsättningen kommer du att få många förfrågningar ifall du kan bli tränare och coach.
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster