Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
rosci4 skrev:elofen skrev:Någon med 22lr licens som ska upp till Hylte lantmän i nära framtid?^^
Inget Hylte på gång men kan avvara 100 st Federal om du blir hjälpt av det.
Även jag har arbete som väntar hemma.
Ring och titta förbi om du är intresserad.
Seb skrev:eller sista helgen i maj
börne skrev:Seb skrev:eller sista helgen i maj
27/5 är det Nybörjartävling Fieldtarget. Då tänkte vi att dom som är intresserade hjälps åt att lägga en liten enkel bana för en enklare debutanttävling, passa på då![]()
Vi saknade dig på vår tävling vi hade 29/4.
Jimmy85 skrev:Då kanske man skulle dyka upp
Jimmy85 skrev:Då kanske man skulle dyka upp
Nitro skrev:Jimmy85 skrev:Då kanske man skulle dyka upp
Klart du ska komma och prova på och samtidigt få goda tips och råd. Det är värdefullt
börne skrev: Vanligt tävlingsavtånd är rätt utdraget numera så det kan ju avskräcka till en början.
börne skrev:Nybörjartävlingen flyttas till den 3/5 pga varken Janne, Leif kan närvara. Jag måste dra tidigt då syrran firar sin födelesedag. Ber om ursäkt för detta.
börne skrev:Seb skrev:eller sista helgen i maj
27/5 är det Nybörjartävling Fieldtarget. Då tänkte vi att dom som är intresserade hjälps åt att lägga en liten enkel bana för en enklare debutanttävling, passa på då![]()
Vi saknade dig på vår tävling vi hade 29/4.
Jimmy85 skrev:börne skrev:Nybörjartävlingen flyttas till den 3/5 pga varken Janne, Leif kan närvara. Jag måste dra tidigt då syrran firar sin födelesedag. Ber om ursäkt för detta.
De har ju redan varit.
börne skrev:Jimmy85 skrev:börne skrev:Nybörjartävlingen flyttas till den 3/5 pga varken Janne, Leif kan närvara. Jag måste dra tidigt då syrran firar sin födelesedag. Ber om ursäkt för detta.
De har ju redan varit.
Sorry... ändrat till den 3/6
Jimmy85 skrev:Misstänkte de. Den dagen kan jag troligtvis inte då ja e på sjön.
börne skrev:Jimmy85 skrev:Misstänkte de. Den dagen kan jag troligtvis inte då ja e på sjön.
Ja det är lite kass att ändra en dag så här men när folk inte kan ställa upp som hade tänkt hjälpa till så fick det bli så här, men vi är ju där mer eller mindre varje lördag från 10:30 ungefär, bara kom förbi så får du testa på FT även om vi bara tränar, vi kan lött slänga ut lite mål antingen på träningsbanan eller från skjuthallen om det är tråkigare väder & man vill ha tak över huvudet!
Jimmy85 skrev:Lutar åt att ja kommer en sväng den 27e. Mest för o kolla läget o skjuta lite
. Varit skoj o se hur byssen går med riktigt stöd. Kostar de något?
börne skrev:Jimmy85 skrev:Lutar åt att ja kommer en sväng den 27e. Mest för o kolla läget o skjuta lite
. Varit skoj o se hur byssen går med riktigt stöd. Kostar de något?
Ok... jag kommer va där vid 10:30 om inget oförutsett händer, men jag kommer dra lite tidigare än vanligt, men där brukar alltid va folk! Men kom du förbi & kolla läget & panga lite, du kan såklart skjuta som gäst, men om det är nåt du vill fortsätta med så är det ju ett krav på medlemskap för att få bruka banan. Medlemskap kostar 300kr året!
Om du inte redan hittar dit så är det bara att kolla var vi finns här... För att följa länken så måste du registera dig.
peter68 skrev:Tack själv, kul som alltid. Mvh Tina o Peter.
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: börne och 17 gäster