Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Axis skrev:Jag har sökt men hittar faktiskt ingen tråd om vilken uppdateringsfjäder som rekommenderas för HW95 om man vill ha "full fart".
Söker man på fjäder och HW95 hittar man många trådar men inget som handlar om det jag vill veta..
Vilket kit rekommenderar ni om jag vill upp i över 10J? (Jag vet att man behöver licens)
Jimmy85 skrev:Vortek pg2 kit hel klart. Hade ett i min hw95 o den blev mer lättskjuten med kitet. Men har du kulfång med en stålplatta i o en klocka i mitten så rekomendera jag att byta ut mot hatsan kulfång. Annars blir den demolerad o splitter från kulorna åker igenom måltavla så de blir massa småhål.
Axis skrev:Men det är ändå inte gratis..ca 1200:-
Vart är lättast att köpa så man får rätt grejor?:Mailade Hurricanes men fick ett rätt så kort svar tillbaka utan länkar till någon produkt.
Axis skrev:Ok tack men vad menas med " quietly kept inside the legal 12FPE boundaries" ?
börne skrev:Haha... vi svarade alla tre samma sak vid exakt samma klockslag
Axis skrev:Men det är ändå inte gratis..ca 1200:-
Axis skrev:Ja det var verkligen skillnad på pris!är det någon som vet om detta är bra? Håller fjädern tex? Vill ju inte att den skall mattas efter tusen skott...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster