Idag hade vi en enklare
FT tävling för dom som inte hållt på så länge med
FT med längsta målet på 32,5 meter om jag har rätt för mig & vilken toppendag vi haft
Tina i högsta hugg... kom inte hit Leif för då smäller det

Eller så bankade hon nog bara ner pinnen, ja så var det nog
För att följa länken så måste du registera dig.Tävlingen drog igång
För att följa länken så måste du registera dig.Önskar jag kunde krypa ihop som Oscar.
För att följa länken så måste du registera dig.Seb är laddad... nu ska dom ner!
För att följa länken så måste du registera dig.Stefan testar
FT för första gången, tyvärr hamnade inte Roger eller Viktor på bild skjutandes, men dom är i alla fall med här
För att följa länken så måste du registera dig.Larzzon som snart har nytt sikte på sin skitsnygga Steyr... det är nåt visst med trä
För att följa länken så måste du registera dig.Tina har nu fått hjälp av sin farsa som monterat dit en
hamster på FX Streamlinen som hon tyckte hjälpte
För att följa länken så måste du registera dig.Seb med fullt fokus... den ska ner!!!!!!!
För att följa länken så måste du registera dig.Medan Janne sög på tummen
För att följa länken så måste du registera dig.Fan man är inte van att krypa ihop så här längre, tur man gått ner nåt kilo & att magen krympt lite så man i alla fall fick lite luft
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Janne tränade stå inför EM.
För att följa länken så måste du registera dig.Leif finslipade också inför Em.. inte så lång tid kvar nu.
För att följa länken så måste du registera dig.Peter in action
För att följa länken så måste du registera dig.Larzzon ser nöjd ut...
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Viktor ser glad ut... var förhoppningsvis så alla kände idag, en riktigt bra dag!
För att följa länken så måste du registera dig.Lite bössmek hör ju till.
För att följa länken så måste du registera dig.Efter grillningen så drog dom flesta av oss ut en runda till... Tina ville hänga på mig även detta varvet, va kul att hon inte tröttnde på mig efter första rundan, men det var hennes goda humör som gjorde att jag hade kul trots att jag typ inte fällde ett skit då jag hade nästan ett varv fel på höjdratten & skruvade bort mig ytterligare, först sista stationen jag fick nåt så när rätt. Man ska inte skjuta in en fjäderpåk i bänk sen tro att den ska träffa i sittande
FT ställning.... jo jag vet detta men tänkte ju inte jag på
För att följa länken så måste du registera dig.Gammal målplats, det är nog år sedan vi sköt här senast, men var riktigt kul med enklare avstånd & fjäderpåk som man kanske inte riktigt längre behärskar som man gjorde tidigare. Trots kortare avstånd sköt ingen fullt idag, även dom lätta målen är ibland jäkliga. Alla har vi väl tänkt att den där går ju inte att missa & vad gör man då!? Jo man missar såklart!
För att följa länken så måste du registera dig.Tina igen... blir ju så när man går två rundor ihop & inte springer över hela banan, tror andra också fotade lite idag! Sen att vi var snabba & sprang ifrån dom andra gjorde sitt till så fanns inga andra att fota ett tag!
För att följa länken så måste du registera dig.Två stationer från hallen, såklart inte lika mysigt som i skogen, men det blev en fin liten bana tycker jag
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Äldsta bössan idag... en Bavaria, modell ingen aning!
För att följa länken så måste du registera dig.Markus var också med andra varvet men tyvärr ingen bild på honom, tog en på hans 22lr som han sköt med efter tävlingen.
För att följa länken så måste du registera dig.Resultatlista.
Lite missvisande då vissa körde bara knä eller stående någon av rundorna samt att jag har inte tagit hänsyn till vilken runda som gav bäst resultat, men detta var mer "lek" än allvar så resultaten är inte det viktiga
Andra varvet ströks ett mål då batteriet tog slut i ett av automålen!
10J Fjäder
Kent 17/19 Runda två. Med inskjuten bössa detta varv.
Peter 9/19 Runda två.
Peter 6/20 Runda ett.
Kent 6/20 Runda ett. Man ska tydligen skjuta in bössan också...
Viktor 3/19 Runda två.
PCP 10J
Larzzon 17/20 Runda ett.
Larzzon 15/19 Runda 2.
Seb 14/19 Runda 2. Seb fick dagens bästa resultat bland "nybörjarna"
Tina 11/19 Runda 2.
Seb 10/20 Runda ett.
Tina 9/20 Runda ett.
Stefan 5/19 Runda två.
Fjäder 16J.
Roger 19/20 Runda ett. Grattis till dagens bästa resultat & kul att du äntligen fått rätt på bössan
Leif 18/20 Runda ett.
Leif 17/19 Runda två. Knästående om jag inte missminner mig.
Markus 15/19 Runda två. Skjutet med Rogers bössa.
PCP 16J
Janne 18/19 Runda två.
Oscar 17/20 Runda ett.
Janne 11/20 Runda ett. Stående om jag inte missminner mig.
Även om vi idag hade en underbar skyttedag bland underbara vänner så händer det saker som ingen människa kan styra över & vi fick idag det mycket tråkiga beskedet att en av våra medlemmar inte längre finns med oss.
Vi i MSG ägnar såklart nära & kära en extra tanke... R.I.P