Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Leopold skrev:Lägg ut pistolen på köp/sälj-delen av forumet istället, vi använder inte forumtrådar till försäljningsaktiviteter på luftvapen.info.
Leopold skrev:Ingen fara Tompten. Jag tog bara tillfället i akt att informera litet om forumets policy när det gäller sånt här, finns nog många som inte känner till detta.
Knotvillage skrev: Hur många J ligger 40 på? Spelar ingen större roll om man ska skjuta papper på 10m men kan vara kul att veta. Det skiljer 3m/s mellan 40 och 75 men det kan ju inte handla om några J?
Leopold skrev:Knotvillage skrev: Hur många J ligger 40 på? Spelar ingen större roll om man ska skjuta papper på 10m men kan vara kul att veta. Det skiljer 3m/s mellan 40 och 75 men det kan ju inte handla om några J?
Ca 3 J mellan tummen och pekfingret. Inte testat HW75 men kan säga att ett pump med HW40 är avsevärt jobbigare än ett pump med tex Zoraki HP01... som även den ger kring 3 J på ett pump.
Superbee skrev:Är det HW40 eller Zoraki på 1 pump?
Superbee skrev:Låter som att Zorren är riktigt trevlig! Har inte bestämt mig om jag ska köpa Zorren eller HW75 än... Har redan en HW45 och gillar den men vill gärna ha något mer lättskjutet
duttowisch74 skrev:Hej!
Har både HW40, 45 och 75an. Visst är den fin.
Några tips. Du kan fila upp det bakre siktet för att få bredare spalt.
Tips två är att lägga i två små vikter i kolven för att få en bättre balans. Det är förberett för det. Ger lite över 100g. HW45an har inte detta, utan där får man borra själv.
PLUTTE skrev:Jag såg att Sig sauer har gjort en liknande som Hw75.
För att följa länken så måste du registera dig.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster