Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Daniel skrev:bifoga gärna screenshots om ni är missnöjda med något utseende sidan visar sig annorlunda beroende på vilken webläsare, skärmtyp och upplösning osv.
Patrick skrev:Enda negativa jag upplevt ännu är att sedan den nya menyn på högersidan kom så måste jag logga in igen när jag lämnat datorn ett tag. Trots att jag kryssat i "remember me".
mikebike skrev:Så här ser det ut på mina datorer (IE6)
Dan B skrev:Varför använder du IE6
Daniel skrev:mikebike: uppdatera din webbläsare. den måste vara riktigt gammal eftersom den inte ens läser in png bilder.
Daniel skrev:Eftersom forumet uppdateras och anpassas till nya och bättre webbläsare med större säkerhet och bättre användarvänlighet. så är uppdateringar nästan omöjliga att komma ifrån.
Daniel skrev:och eftersom din IE6 inte ens läser in png bilder måste det vara något fel med din webbläsare. eller så är det någon inställning som du mixtrat med (eftersom du säger det fungerat förut)
Daniel skrev:om du inte gillar IE så finna andra bla firefox, opera och google chrome som är bra webbläsare.
Daniel skrev:samt vilken storlek på skärm ?
Patrick skrev:Enda negativa jag upplevt ännu är att sedan den nya menyn på högersidan kom så måste jag logga in igen när jag lämnat datorn ett tag. Trots att jag kryssat i "remember me".
Det suger lite men annars gillar jag utseendet.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster