Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Frank69 skrev:Är inte detta på Gubbes marker?
gubbe skrev:Frank69 skrev:Är inte detta på Gubbes marker?
Jo, det stämmer. Ledsen om det ställer till besvär.![]()
Korna i Onsala har fått oss att flytta hösttävlingen.
gubbe skrev:Jo, det stämmer.
Korna i Onsala har fått oss att flytta hösttävlingen.
Avalonblower skrev:(sänkt, sportchassie etc).
Avalonblower skrev: men framkomligheten upp til torpen kan vara mycket begränsad och i synnerhet om man har en bil som är ömtålig och/eller har begränsad markfrigång (sänkt, sportchassie etc).
börne skrev:Kunde vara bra med lite allmän info för oss som inte ha en susning vad gäller tips på boende,
börne skrev:Kartan visar ju bara en trevägskorsning, antar att det inte är där vi ska hålla till!
Nitro skrev:Det är den gemenskapen som förgyller sporten.
börne skrev:Stället gubbe nämner verkade ha en hel del rum!
börne skrev:Avalonblower skrev:(sänkt, sportchassie etc).
Kan man alltså inte ta sig dit med en normal bilNu är ju jag som jag är vad gäller bilar... många skiter ju i sånt men inte jag!
Riskerar man att dra sidorna i buskar, mindre träd osv samt att en sänkt bil inte ens kommer fram så får man väl hoppas på att man hittar någon att åka med
Avalonblower skrev:Gubbe hade en V70 och inga problem, vet dock inte om det var en vanlig eller en XC?
gubbe skrev:Avalonblower skrev:Gubbe hade en V70 och inga problem, vet dock inte om det var en vanlig eller en XC?
En XC, men det är för att jag ska kunna ta mig dit på vintern också. När det är 20 cm snö.
Avalonblower skrev:Det gör ju underverk med 4X4 för framkomligheten och vintern måste vara en utmaning där...
börne skrev:Avalonblower skrev:Det gör ju underverk med 4X4 för framkomligheten och vintern måste vara en utmaning där...
Va du hänger upp dig på att vi inte ska kunna ta oss dit! Nu har han ju svarat både här & på PM att det är inga problem bara man inte har för låg bil!
Sen en liten bilskola! Bara för att det är en V70XC betyder inte det per automatik att den är fyrhjulsdriven, nu är säkert gubbes det då han ska kunna ta sig fram där på vintern, men dom finns även som endast framhjulsdriva! En vanlig V70 kan va fyrhjulsdriven, även sedanmodellen S80.
Sorry för mer OT!
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster