Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Nitro skrev:Det är väl inte värre än att man skickar vidare till nästa skjutstation. Lite som att langa vatten.
poho skrev:Jag kör också direkt från jobbet. Är i Mörrum ca. 13:00
Är det något som jag ska ta med mig ?
börne skrev:Skruvdragare är ju såklart bra men det lär nog Janne & Leif ha då dom drar igång lite före oss!
Jag kommer va där c:a 12:30 & då antar jag att grillen är redo!
Leopold skrev:Gott att se att ni inte är helt utarbetade efter förra helgen! Såg att vi får åka in och handla litet korv eller något men vi dyker upp. Spännande med nya bössan att skjuta in osv.
Leopold skrev:Beklagar att jag väsnades en del med min puffra
Leopold skrev:Det där med "särskjutning" ska vi nog ha som ett stående (!) inslag
Seb skrev:Sen blev det allvar då det blev särskjutning, i alla fall en variant av det då vi sköt en efter en på samma mål, men vi hade max 1min som på riktigt. Måste säga att detta var ett trevligt sätt att träna stående, var lättare att bruka allvar då det liksom blev allvar!
Det hade man behövt va med på...
janned skrev:Så det måste vi fortsätta med
börne skrev:Men om vi kommer ha stående träning på schemat på stående skjutställning så kan jag ju inte skylla på att jag aldrig tränar stående när jag missar... det är ju jättedumt
gubbe skrev:Eller ännu värre för oss andra, du träffar.
börne skrev:gubbe skrev:Eller ännu värre för oss andra, du träffar.
Synd man inte kommer in i stående som idag på tävling, då blir jag för nervös, idag var det en sån där bra dag då det fungerade helt ok!
Är själv riktigt nöjd med 7/10 & sedan 2/3.
Leopold skrev:Men jag hade ju 2/3 där i sista särskjutningen...
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 2 gäster